حقایقی جالب از زندگی شخصی سلبریتی های هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/27
حقایقی جالب از زندگی شخصی سلبریتی های هالیوود

آنجلینا جولی


مادر آنجلینا جولی در تلاش برای جلوگیری از شرکت کردن دخترش در پارتی های خارج از خانه و گرایش به مواد در 14 سالگی به او اجازه داد با دوست پسرش در اتاق خوابش زندگی کند و خود در اتاق کناری بخوابد. آنجلینا پس از دو سال با دوست پسرش قطع رابطه کرد و به مدرسه ی بازیگری بازگشت.

حقایقی جالب از زندگی شخصی سلبریتی های هالیوود

ناتالی پورتمن


والدین نانتالی دستورالعمل های سختگیرانه ای برای همه صحنه های مربوط به سیگار کشیدن در فیلم حرفه ای داشتند. بزرگ ترین نگرانی آن ها درباره ی خشونت این فیلم نبود بلکه بیش تر نگران خصوصیت سیگاری بودن ماتتیلدا بودند. والدین او قراردادی با کارگردان فیلم بستند که فقط 5 صحنه از سیگار کشیدن در فیلم باشد و ناتالی در آن ها نه به سیگار پک بزند و نه دود آن را بیرون بدهد.


رایان گاسلینگ


در ابتدا رایان گاسلینگ برای ایفای نقش جوکر در نظر گرفته شده بود ولی به همان دلیلی که نقش دکتر استرنج از سینمایی مارول را رد کرده بود این نقش را نیز رد کرد. دلیل این تصمیم این بود که دوست نداشت در فیلم های دنباله دار بازی کند.


آن هاتاوی


شاید از شباهت زیاد همسر آن هاتاوی به ویلیام شکسپیر خبر دارید. جالب این جاست که نام همسر شکسپیر هم آن هاتاوی بود.


شارلیز ترون


شارلیز ترون دوران کودکی سختی داشته است. در دوران کودکیش پدر او که یک مرد الکلی بوده به مادرش حمله کرد و مادرش او را با ضرب گلوله به قتل رساند.این اتفاق دفاع از خود قلمداد شد و مادرش بی گناه شناخته شد.


advertising