معرفی 10 زوج جنجالی هالیوود که از هم جدا شده اند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/08
معرفی 10 زوج جنجالی هالیوود که از هم جدا شده اندماجرای ازدواج و طلاق در سلبریتی های هالیوود بحث جدیدی نیست. باید گفت که این موضوع در بین آن ها امری کاملا عادی محسوب می شود.
یکی از دلایل این ماجراها این است که سلبریتی ها در کل زندگی خود مورد توجه و زیر ذره بین هستند بنابراین فشار و استرس زیادی را تحمل می‌کنند که می‌تواند روابط شخصی آن‌ها را خراب کند. در اینجا جدایی جنجالی و پرحاشیه در دنیای هالیوود را معرفی خواهیم کرد:

جدایی برد پیت و آنجلینا جولی


این دو سلبریتی معروف در سپتامبر 2016 از هم جدا شدند. آن ها دلیل این جدایی را عدم تفاهم و خیانت و سبک زندگی متفاوت اعلام کردند.

طلاق تیلور سویفت و کالوین هریس


تیلور سوئیفت در مارس 2015 با دی اسکاتلندی کالوین هریس آشنا شد. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ و بعد از جریان تصادف کالوین از هم جدا شدند. درباره جدایی آن‌ها هیچ شایعی ساخته نشد و هیچ‌کدام خیانت نکردند.تیلور جزو پردرآمدترین خواننده های زن دنیا است. آن ها دلیل جدایی خود را اعلام نکردند.

طلاق بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک


از این دو همیشه به عنوان زوج محبوب و عاشق هالیوود یاد می شد. اما سرنوشت طور دیگری رقم خورد و این دو در کمال حیرت به خاطر خیانت بریتنی پس از سه سال زندگی عاشقانه در سال 1995 از هم جدا شدند.

جدایی جانی دپ و امبر هرد


جانی که یکی از بااستعدادترین بازیگران است و به خاطر بازی در دزدان دریایی کارائیب شهرت جهانی دارد در سال 2011 با امبر هرد ، که بازیگر و مدل بود، ازدواج کرد. اما در ژانویه 2017 این دو از هم جدا شدند. طبق گفته امبر هرد جانی دپ در مدت ازدواجشان او را مورد تنبیه بدنی و زبانی قرار داده است. این ازدواج به علت اختلافات آشتی ناپذیر به جدایی ختم شد .

جاستین بیبر و سلنا گومز


خواننده و ترانه سرای معروف کانادایی جاستین بیبر پس از چندین سال قهر و جدایی از سلنا گومز بالاخره در سال 2014 از او جدا شد.
جاستین اخیرا با هایلی بالدوین مدل و بازیگر معروف نامزدی کرده است.

زین مالیک و پری ادواردز


این دو سلبریتی هالیوود که در سال 2012 باهم آشنا شدند در آگوست 2015 رابطه خود را تمام شده اعلام نمودند.

جدایی رابرت پاتیسنون و کریستین استوارت


کریستین و رابرت در فیلم گرگ‌ ومیش باهم آشنا شدند. آن ها در سال 2013 به خاطر خیانت کریستین از هم جدا شدند.

زک افرون و ونسا هاجنز


این دو ستاره هالیوود از سال 2005 باهم وارد رابطه شدند اما پس از 5 سال و در سال 2010 از هم جدا شدند ونسا دلیل این جدایی را این گونه عنوان کرد که دخترها همیشه به دنبال زک بودند و او این موضوع به شدت عصبانی و ناراحت می شد. آن ها به صورت توافقی از هم جدا شدند.

ریچل مک‌ آدامز و رایان گاسلینگ


ریچل مک ادامز که در سال ۲۰۰۴ پشت‌صحنه فیلم دفترچه خاطرات با رایان گاسلینگ آشنا شد پس از دوسال رابطه به ‌صورت توافقی از هم جدا شدند. گفته می‌شود که دلیل این جدایی این گونه عنوان شده که آن‌ها مناسب هم نبودند.

ماریا کری و نیک کانون


این دو ستاره هالیوود که دو فرزند دوقلو نیز دارند در سال 2016 از هم جدا شدند.
advertising