معرفی 10 سلبریتی هالیوود که اجازه ورود به برخی از کشورها را ندارند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/06
معرفی 10 سلبریتی هالیوود که اجازه ورود به برخی از کشورها را ندارندمعمولا هر کشوری بر اساس قوانین خودش یک سری از افراد را ممنوع الوررود می کند و به آن ها اجازه ورود به کشورشان را نمی دهد. بحث ممنوع الورودی گریبان گیر سلبریتی های معروف نیز شده است. در ادامه ده سلبریتی معروف هالیوود که اجازه ورود به برخی از کشورها را ندارند به شما معرفی می کنیم:

برد پیت ستاره بزرگ هالیوود


این سوپراستار معروف هالیوود از سوی دولت چین تحریم شده و اجازه ورود به خاک این کشور را ندارد. علت ممنوع الورود بودن او بازی در فیلم 7 سال در تبت بوده است.

سلنا گومز


این خواننده جوان به خاطر این که عکسی از دالایلاما شخصیت بودایی رییس حکومت تبت در دست داشته است از طرف کشور چین تحریم شده است. سلنا کومز از طرف کشور روسیه نیز به خاطر حمایتش از برند همجنسگرایانه LGBTQ ممنوع الورود شده است.

مایلی سایرس


مایلی به خاطر پوشیدن لباس های غیر اخلاقیش از سوی کشور جمهوری دومنیکن ممنوع الورود است. اما نکته خنده دار در مورد این بازیگر این است که کشور چین او را به خاطر یک موضوع عجیب ممنوع الورود کرده است. مایلی چندی پیش در یک عکس چشم های خود را بادامی کرده بود و این موضوع باعث رنجش دولت چین شده و این کار او را تمسخر دانسته در نهایت او را ممنوع الورود کرد.
معرفی 10 سلبریتی هالیوود که اجازه ورود به برخی از کشورها را ندارند

جاستین بیبر خواننده جنجالی


این خواننده که به تازگی ازدواج کرده از سوی کشور آرژانتین ممنوع الورود است. دلیل این تحریم بی احترامی و توهین او به یک عکاس آرژانتینی و پرچم این کشور است. کشور چین هم او را به اتهام رفتار بد ممنوع الورود کرده است.

بیانسه


کشور مالزی بیانسه خواننده را به خاطر اجراهای خارج از عرف و غربی او ممنوع الورود کرده است

جی زی


دولت چین جی زی را به خاطر متن ترانه های مبتذل ممنوع الورود کرده است.

کیتی پری


کیتی پری هم از طرف کشور چین ممنوع الورود کرد. دلیل این تصمیم این است که این خواننده زیبا در یکی از کنسرت های خود لباسی با مضمون پرچم تایوانی پوشید.

لیدی گاگا خواننده سرشناس


دولت مردان کشور اندونزی لیدی گاگا را نابودگر اخلاق می دانند و او را ممنوع الورود کرده اند.

اسنوپ داگ


اسنوپ به دلیل قاچاق ماری جوانا به مدت دو سال از سوی کشور نروژ ممنوع الورود شد.

التون جان


او از سوی دولت کشور مصر به خاطر هم جنس گرایی ممنوع الورود شده است.
چیزی ه در این لیست جالب است این است که بیش تر این تحریم ها را کشور چین با دلایل عجیب و غریب انجام داده است.
advertising