بیوگرافی آریانا گراند بازیگر و خواننده زیبای آمریکا

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/17
بیوگرافی آریانا گراند بازیگر و خواننده زیبای آمریکاآریانا گراند متولد 26 ژوئن 1993 در آمریکا، خواننده و بازیگر است. آریانا گرانده در شهر بوکا راتون فلوریدا متولد شد، مادرش جوان گراند مدیرعامل شرکت ارتباطات و پدرش ادوارد بونرا، مدیر اجرایی و مالک یک شرکت طراحی گرافیک بود.
او یک برادر ناتنی به نام فرانکی دارد، نام آریانا از انیمیشن شاهزاده اوریانا گرفته شده است، پدر و مادرش در 8 سالگی از هم جدا شده اند.
آریانا فارغ التحصیل دیپلم ازمدرسه بورداد می باشد.
آریانا فعالیت هنری خود را در تئاتر موزیکال از 8 سالگی با خواندن شروع کرد و خیلی زود به اجراهای تلویزیونی رسید، به همین دلیل همان کودکی لقب ویتنی هیوستون کوچک را گرفت. ویتنی هیوستون مشهورترین خواننده زن می باشد.
از 13 سالگی با حمایت مدرسه به صورت جدی موسیقی را دنبال کرد و در 14 سالگی با ایفای نقش در تئاتر موزیکال برنده جایزه بازیگر بااستعداد و جوان تئاتر شد.
در سال 2009 وقتی 16 ساله بود با بازی در سریال کمدی ویکتوریوس به شهرت عجیبی رسید، یک سال بعد شروع به ساخت اولین آلبوم خود کرد. او از سال 2013 در موسیقی نیز به اوج افتخار و شهرت نیز دست پیدا کرد.
بیوگرافی آریانا گراند بازیگر و خواننده زیبای آمریکا

همسر آریانا گراند


آریانا مدتی با ناتان سایکس خواننده و سپس جای بروکس چهره مشهور ویدیوهای اینترنتی در ارتباط عاشقانه ای بود که به جدایی ختم شد
آریانا گراندی در سال 2018 با دوست خود پیت دیویدسون بازیگر کمدی آمریکایی نامزد کرد، آن ها در یک مهمانی شبانه با یکدیگر آشنا شده بودند.

خصوصیات آریانا گراند


آریانا گراند با اینکه کتاب خوان است و کتاب های هری پاتر را خوانده ، اما به گفته خودش خیلی فحش می دهد و مانند ملوان ها بد دهن است.
سبک فعالیت آریانا عموما پاپ، R & B با ساختار سنتی و هیپ هاپ می باشد و می گوید موسیقی الویت زندگی اش می باشد
از نوجوانی شروع به گیاهخواری کرده است و بحز ماهی، گوشت هیچ جانور دیگری را نخورده و 100 درصد گیاه خوار است. او عاشق آرامش و سکوت ساحل است و اغلب شب ها به ساحل می رود و می گوید شیفته اقیانوس هستم، به رنگ بنفش علاقه دارد و به علت ضعف بینایی از لنز استفاده می کند
نکته قابل توجه این که آریانا گراند رتبه سومین دارنده فالوو اینستاگرام با 129 میلیون نفر دنبال کننده بعد از سلنا گومز با 143 میلیون فالوو و کریستیانو رونالدو با 142 میلیون فالوو می باشد
advertising