فرزند چهارم کیم کارداشیان مدل جذاب آمریکایی و همسرش کانیه وست

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/13
فرزند چهارم کیم کارداشیان مدل جذاب آمریکایی و همسرش کانیه وستسال جدید میلادی مصادف بود با اخبار مختلف از ستاره های مشهور از سراسر جهان. این بار خبری از یک ستاره هالیوود در فضای مجازی منتشر شد. کیم کارداشیان ستاره هالیوودی و همسرش کانیه وست در انتظار چهارمین فرزند خود هستند. این زوج هالیوودی که بارها علاقه خود را به خانواده شلوغ و پرجمعیت ابراز کردند خودشان را برای به دنیا آمدن فرزند چهارمشان که پسر است و از طریق رحم اجاره ای به دنیا می آید آماده می کنند.
کیم کارداشیان بازیگر و مدل آمریکایی است که متولد 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس آمریکا می باشد این ستاره هالیوود به واسطه فیزیک بدنی متفاوتش در کانون توجه مردم و رسانه ها قرار دارد. کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست در حال حاضر صاحب سه فرزند هستند و با ورود فرزند چهارم خانواده آن ها 6 نفره می شود. در زیر جدیدترین عکس خانواده کیم کارداشیان را در سال نو میلادی مشاهده می کنید:
فرزند چهارم کیم کارداشیان مدل جذاب آمریکایی و همسرش کانیه وست
کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست در سال 2014 با هم ازدواج کردند.
کیم کارداشیان در سال 2010 با 6 میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستاره سریال ‌های ریالتیتی یا واقع نما شد. قد این بازیگر و مدل جذاب آمریکایی 159 سانتی متر است و جزو خوش استایل ترین مدل های آمریکایی است و البته جزو پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود است که زندگی خصوصی او خیلی مورد توجه مخاطبان است.
advertising