فرزند سوم بنیامین بهادری خواننده پاپ ایران به دنیا آمد

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/12
فرزند سوم بنیامین بهادری خواننده پاپ ایران به دنیا آمدبنیامین بهادری خواننده و آهنگساز کشور ایران برای بار سوم پدر شد. او خبر این ماجرا را با انتشار عکسی از فرزندش در اینستاگرام منتشر کرد.
فرزند سوم بنیامین بهادری که پسر است در تاریخ یازدهم آذر 97 در یکی از بیمارستان های تهران به دنیا آمد.
بنیامین یک دختر به نام بارانا از همسر اول مرحومش و یک پسر به اسم بن سان از همسر دومش دارد. آن ها هنوز اسمی برای فرزندشان انتخاب نکرده اند و او را بنیامین کوچولو صدا می زنند.
فرزند دوم بنیامین بهادری در آمریکا متولد شد. او در این باره توضیح داده که چون خانواده همسرش در آمریکا هستند همسر او نیز دوست داشته در کنار خانواده اش فرزندشان به دنیا بیاید. البته او کمی هم از بیمارستان های ایران ترس داشته است. اما بالاخره مجاب شده که فرزند سومشان در ایران متولد شود.
بنیامین بهادری که از این خبر فوق العاده خوشحال است پست زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد:
امروز خوشحال ترين فرد خانواده ى ما بارانا بود كه به دو تا داداشش (كه يكى شون هنوز اسم نداره) عميقاً نگاه مى كرد و لبخند رضايتش رو هيشكى مثل من نمى شناسه.
دست شايلى رو مى بوسم كه بهم اعتماد كرد
همين.
واسه اين پسر بامزه هنوز اسمى انتخاب نكرديم و قرار شد چند روز نگاهش كنيم و بعداً اسمش رو صدا بزنيم.
فعلاً مامانش بنيامين كوچولو صداش مى كنه
لاى لالايى گل نى نى
خواباى خوب ببينى
روى ابرا بشينى
بنیامین بهادری (وحید بهادری) خواننده موسیقی پاپ در 18شهریور 1361 در تهران متولد شد، او اصالتاً اهل مازندران است. او در سال 89 با نسیم حشمتی ازدواج کرد و از او صاحب دختری به نام بارانا شد. اما در سال 92 همسرش در یک سانحه رانندگی فوت کرد. او در سال 94 برای بار دوم با شایلی محمودی ازدواج کرد و در سال 96 صاحب پسری به نام بن سان شد. فرزند سوم آن ها نیز به تازگی به دنیا آمده است. موضوع جالب درباره بنیامین به دنیا آمدن فرزند سومش در ایران است. این روزها که بازیگران علاقه دارند فرزندشان در کشورهای خارجی به دنیا بیایند اما بنیامین و همسرش خلاف این مد عمل کرده اند.
advertising