بیوگرافی و تصاویر الناز گلرخ مدل جذاب ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/08
بیوگرافی و تصاویر الناز گلرخ مدل جذاب ایرانیالناز گلرخ مدل زیبا و جذاب ایرانی متولد سال 64 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه علامه امینی تهران است. او فرزند بزرگ خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. این مدل زیبای ایرانی علاوه بر حرفه مدلینگ یک آرایشگر حرفه ای نیز محسوب می شود و زمانی که تنها 20 سال داشت ، آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و در کار خود فوق العاده پیشرفت کرد و با گذشت مدت زمان کمی معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد تا جایی که بازیگران سرشناسی مثل مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند.
الناز گلرخ از نظر ظاهری بسیار شبیه به آریانا گرانده ستاره مشهور هالیوود است.قد این مدل زیبای ایرانی 173 سانتی متر و وزنش57 کیلوگرم است.
وی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و حدود یک میلیون نفر فالوور دارد.
بیوگرافی و تصاویر الناز گلرخ مدل جذاب ایرانی

ازدواج و همسر الناز گلرخ


الناز گلرخ با حمید فدایی که وی هم در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و از مدل های معروف جهانی است نامزد است. این زوج در حال حاضر در دبی زندگی می کنند و فعالیت کاری خود را در کشور امارات انجام می دهند.

عکس الناز گلرخ مدلینگ معروف ایرانی



الناز گلرخ مدل آرایشی مشهور



الناز گلرخ به حدی در حرفه خود مشهور است و در کار خود حرفه ای و کاربلد است که حتی چهره های مشهور خارجی نیز برای آرایش به وی مراجعه می کنند. این زن ایرانی یک مدل آرایشی بسیار مشهور در سطح جهانی است.
شاید یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت الناز گلرخ این است که او به دنبال علاقه و استعداد خود رفت و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آرزوهایش انجام داد و البته موفق هم شد.
advertising