کدام بازیگران ایرانی بیش ترین فالوور را در اینستاگرام دارند

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/23
کدام بازیگران ایرانی بیش ترین فالوور را در اینستاگرام دارنداین روزها افراد در اینستاگرام پیج های شخصی دارند و هرکدام نیز فالوورهایی نیز در پیج خود دارند. در این میان هنرمندان و چهره های مشهور نیز دست به کار شده اند و با ایجاد صفحه های شخصی عکس ها و پست های جالبی را قرار می دهند که با توجه به محبوبیت و شهرتشان فالوورها و دنبال کننده های زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم هنرمندان پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم:

مهناز افشار


مهناز افشار که جزو پرحاشیه ترین بازیگران و سوپراستارهای ایران است در اینستاگرام بسیار فعال است و 8میلیون فالوور دارد. او در صفحه خود تقریبا از همه موضوعات مطلب می گذارد از عکس های خانوادگی گرفته تا گریم های مختلفش در فیلم ها و حتی تبلیغات برای انواع داروها!!!

رامبد جوان


این بازیگر و کارگردان و مجری سرشناس برنامه خندوانه در مقام دوم هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام قرار دارد که 7میلیون و چهارصد هزار فالوور دارد. او بیش تر در پیج خود به مسایل فرهنگی و نیز گاهی عکس هایی از خود و همسرش می پردازد.

بهنوش بختیاری


این هنرمند توانای کشور که در فیلم های طنز سینما و تلویزیون بازی می کند مقام سوم پرطرفدارترین هنرمندان در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است. او 6 میلیون و نهصد هزار دنبال کننده دارد. او در اینستاگرام به شدت فعال است و از همه موضوعات و عکس های مختلف می توانید در پیج او پیدا کنید.
کدام بازیگران ایرانی بیش ترین فالوور را در اینستاگرام دارند

الناز شاکردوست


الناز شاکردوست از دیگر هنرمندان فعال در اینستاگرام است . او در پیج خود 6میلیون و سیصد هزار فالوور دارد. پیج اینستاگرام الناز شاکردوست یکی از جذاب ترین پیج ها در میان هنرمندان است.

سحر قریشی


این هنرمند که طی مدت اخیر با حاشیه های زیادی روبرو بوده 6میلیون و صدهزار فالوور دارد و پست های متنوعی در پیج خود دارد.

محمدرضا گلزار


گلزار که این روزها در حال تجربه کردن اجرا نیز هست 5میلیون و 7صدهزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او بیش تر فیلم هایی از خودش و اجراهایی که داشته در پیجش به اشتراک می گذارد.

بهنوش طباطبایی


یکی دیگر از چهره های فعال و پرطرفدار در اینستاگرام است که 5 میلیون و6 صد هزار فالوور دارد. او به تازگی عکس هایی در صفحه خود منتشر کرده که نشان می دهد ازدواج کرده ست. وی فیلم هایی از فعالیت های ورزشی خود را نیز در پیجش می گذارد.

ترانه علیدوستی


وی از بازیگران پرطرفدار و باشخصیت ایران است و با سریال شهرزاد حسابی در بین مردم طرفدار پیدا کرد 5 میلیون و سیصد هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او جزو بازیگرانی است که به طور حرفه ای پیج خود را مدیریت می کند. این موضوع را می توان با دیدن پست های جالب و جذابش و زمان بندی او در پست گذاشتن فهمید.
advertising