بیوگرافی نهال سلطانی مدل و خواننده زیبای ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/26
بیوگرافی نهال سلطانی مدل و خواننده زیبای ایرانینهال سلطانی مدل و خواننده ایرانی است که هم اکنون در انگلستان سکونت دارد. این مدل جذاب و زیبا متولد 10 مرداد سال 67 است.
نهال سلطانی دارای مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران است. نهال در سن 14 سالگی موفق به کسب اولین مقام مجلل زیبایی در خاورمیانه شد. او تا کنون چندین تک آهنگ بیرون داده که همگی با استقبال مواجه شده اند، او آلبوم خود را با نام “Whose like me” در سال 2012 منتشر کرد . نهال سلطانی در زمینه مدلینگ نیز فعالیت گسترده ای دارد.
وی در زمینه های هنری متعددی فعالیت دارد که مدلینگ تنها یکی از رشته های فعالیت او می باشد. یکی از جذابیت های صورت او چشم های آبی وی است. قد او 168 سانتی متر است . او در ورزش نیز فعالیت دارد و به رشته شنا و ایروبیک بسیار علاقه دارد .
بیوگرافی نهال سلطانی مدل و خواننده زیبای ایرانی
نهال در میان مدل های ایرانی دیگر متواضع تر است و خود را لزوما موجودی کامل نمی داند.نهال تا به حال علاوه بر اینکه کار مدلینگ انجام داده است در ویدیوهای ساسی مانکن و برخی از خوانندگان رپ و پاپ دیگر نیز حضور داشته است .
نهال سلطانی مدل معروف ایرانی که به چهره زیبایش در فضای مجازی مشهور شد حواشی زیادی متوجه او است.. البته بسیاری از طرفداران وی نیز او را حمایت می کنند و به این حواشی واکنش مثبت نشان می دهند او در صفحه اینستاگرام خود عکس های زیبا و حیرت انگیزی از خود به نمایش می گذارد.

ماجرای عاشق شدن نهال سلطانی


نهال سلطانی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده اما در برنامه تلویزیونی که با سینا ولی الله داشته گفت با یک بازیگر معروف ایرانی رابطه داشته که بعد از مدتی بهم خورد. از اون به بعد تصمیم گرفته ازآن فرد معروف تر شود و این اتفاق افتاد. به گفته خودش فعلا قصد ازدواج ندارد و بیش تر تمال به دوستی در اجتماع دارد.
نهال وقتی که در ایران بود عاشق یک پسر کرمانی می شود. در ابتدا دوران بسیار خوبی با هم داشتند اما به ناگاه همه چیز دگرگون می شود و نهال یک شکست عشقی بزرگ را تجربه میکند. او از دوره ای که عاشق بود اینگونه یاد میکند که 3 سال این عشق طول کشیده و دورانی است که هیچ وقت فراموش نمی کند.

تیپ زیبای نهال سلطانی


در مورد خانواده نهال سلطانی او دارای دو خواهر به نام های نادیا سلطانی و نازلین سلطانی است.
advertising