بیوگرافی مونیکا بلوچی بازیگر معروف سینمای هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/18
بیوگرافی مونیکا بلوچی بازیگر معروف سینمای هالیوودمونیکا بلوچی متولد 30 سپتامبر 1964 مانکن مد، مدل عکاسی و بازیگر ایتالیایی است.
او در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا به دنیا آمد. او پس از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به شهر می‌آید و برای کمک هزینه تحصیل مانکن مد می شود در واقع مونیکا به این خاطر تصمیم به آغاز فعالیت به عنوان مدل (مدلینگ) کرد تا بتواند تا حدودی از پس تأمین شهریه دانشگاه پروجیا بربیاید. امازندگی پر زرق و برق و فریبنده در حرفه مدلینگ شامل مسافرت و درآمدِ بالا مونیکا را وسوسه کرد تا از رشته ی حقوق فاصله بگیرد.بعد از مدتی تحصیلات دانشگاهی را رها می‌کند تا تمام وقت به این کار بپردازد.
همسر مونیکا بلوچی وینسنت کسل هنرپیشه فرانسوی است و دو دختر به نام های دیوا و لئونیه دارد.
در سال 1988 مونیکا به یکی از مراکز مد و فشن اروپا نقل مکان کرد.
دیگر همه مونیکا بلوچی را به عنوان مدل می شناختند. اما مدتی بعد اوضاع تغییر کرد. او اولین فیلمش را در سال 1990 در یک فیلم ایتالیایی بازی کرد .نام این فیلم “سارقان عشق و رهایی” می باشد
بیوگرافی مونیکا بلوچی بازیگر معروف سینمای هالیوود
او اولین فیلم هالیوودی خود را در سال 1992 با نام “دراکولا” بازی کرد. او سپس در یکی دو فیلم ایتالیایی دیگر بازی کرد. سپس سال 1995 در یک فیلم تلویزیونی در نقش همسر مصر بازی کرد.
بعد از ایفای نقش در بیش تر فیلم های اروپایی ،در حساس ترین و معروف ترین نقش خود در سال 2000 بازی کرد. مونیکا بلوچی پس از این فیلم در جهان شناخته شد.او با بازی در فیلم ایتالیایی “ماِلنا ” در نقش اصلی به حداکثر موفقیت دست پیدا کرد. او در سال بعد یعنی در سال 2001 در فیلم ” آستریکس و اُبلیکس : مأموریت کلئوپاترا ” در نقش کلئوپاترا بازی کرد.
وی به واسطه ی بازی در فیلم های ایتالیایی است که برای او سود زیادی به همراه داشته است اما متأسفانه برخلاف سینمای ایتالیا، او هرگز به خاطر بازی در فیلم های هالیوودی که استودیوها سردمدار و صاحب آن هستند به منفعتی نرسیده است.
مونیکا به‌جز زبان فارسی به فرانسوی و اسپانیایی و کمی پرتغالی هم مسلط است.

ماجرای خواستگاری جواد کاظمیان از مونیکا بلوچی


داستان اصلی مونیکا بلوچی از زمانی اتفاق افتاد که جواد کاظمیان در اینستاگرام برای او تبریک تولد گذاشت. مونیکا هم در پاسخ به جواد کاظمیان تشکر کرد.
در جریانی جالب علی انصاریان که واسطه ازدواج مونیکا و جواد کاظمیان شده بود در اینستاگرام این بازیگر ایتالیایی نوشته است: «سلام مونیکا جون دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره، جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تو رو میدونه، کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما»؛ اما اگر مونیکا واقعاً به زبان فارسی مسلط باشد و این پیام را بخواند احتمالاً از استیکر های علی انصاریان متوجه می‌شود که خواستگاری جواد کاظمیان یک شوخی بیش نیست.
بلوچی در سال 2012 با بازی در نقش مینا در کنار بهروز وثوقی در فیلم «فصل کرگدن» بهمن قبادی به خوبی توانست نقش یک زن ایرانی با دیالوگ‌ های فارسی را ایفا کند.
advertising