بیوگرافی دنیا جهان بخت چهره ی معروف اینستاگرام

مجلهسایر

- 97/08/19
بیوگرافی دنیا جهان بخت چهره ی معروف اینستاگرامدنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران , و چهره معروف اینستاگرامی است.
او دختری زیبا رو، خوش تیپ و شیک پوش، در صفحه ی اینستاگرام خود فالورهای زیادی دارد که اکثر فالو کننده ها پسرها می باشند. این تعداد دنبال کننده برای یک فرد عادی رقم زیادی است، وی با اشتراک گذاری عکس های خصوصی خود در صفحه ی اینستاگرام با مخاطبانش تعامل ایجاد می کند.
او دارای مدرک کارشناسی در رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد. او در یک خانواده 4 نفر بدنیا آمده است؛ پدرش فوت کرده، وضعیت مالی خوبی دارند و در حال تلاش برای گرفتن اقامت آمریکاست
در زمانی که فیسبوک در اوج محبوبیت در بین ایرانی ها بود، دنیا جهابنخت که تازه به سن 18 سالگی وارد شده بود با انتشار عکس هایی از خود با توجه به چهره زیبای خود مورد توجه قرار گرفت و توانست فالورهای زیادی را جذب کند

بعد از اتمام تحصیلاتش، به همرا خانواده به ترکیه مهاجرت کردند. او اولویت اول زندگی خود را ادامه تحصیل عنوان می کند
دنیا می گوید که خانواده اش اوضاع مالی خوبی دارند و او را ساپورت می کنند، قصد دارد به آمریکا مهاجرت کند و مدت هاست در نوبت بررسی مدارکش در سفارت این کشور می باشد.
غذای مورد علاق اش ماکارونی ، فسنجان و قورمه سبزی است. تیم مورد علاقه او استقلال و بارسلونا است.
بیوگرافی دنیا جهان بخت چهره ی معروف اینستاگرام

شهرت و معروف شدن دنیا جهان بخت


ماجرای شروع شهرت جنجالی وی از عشق به یک خواننده زیر زمینی به نام ساسی مانکن شروع شد.
دنیا جهانبخت با انتشار عکس هایی از عشق آتشین خود به ساسی مانکن رونمایی کرد اما این عشق یک طرفه از سوی ساسی بی جواب ماند . کار به حدی بالا گرفت که عکس‌هایی از دنیا جهانبخت در اینستاگرام او منتشر شد که گل‌ های پرپر در دست گرفته و گریه می‌ کرد. این موضوع ادامه پیدا کرد تا جایی که جهانبخت با انتشار کلیپی که داشت خودش را خفه می کرد این ماجرا را بزرگ تر کرد.
با انتشار عکس و کلیپ های بیشتر صفحه اینستاگرام وی محلی برای حضور میلیون ها نفر جهت بحث و جدال و شوخی شد، این حضور میلیونی تابحال تعداد فالورهای او را به بیش از 4 میلیون نفر رسانده است.
بعد از مدتی در بحبوحه این جریان طلا گلزار مدل ایرانی ساکن در دبی با انتشار ویدیوی از خود و ساس مانکن این ماجرا را وارد مثلث عشقی کرد، تا اینبار دنیا جهانبخت طرفدارانش را برای حمله به پیج او فرا بخواند این ماجرا مدت ها به سر زبان ها افتاد و حتی به روزنامه ها نیز کشیده شد.
مدتی بعد ساسی مانکن با ارسال دسته گلی سعی در آرام کردن این دختر داشت اما در نهایت عشق دنیا جهانبخت خاموش شد و این ماجرای عشقی پس از مدت ها از التهاب و هیجان افتاد.

ازدواج دنیا جهانبخت


دنیا جهانبخت چند ماه بعد از ماجرای های خود با انتشار عکسی نامشخص از پسری از عشق جدید خود یاد کرد که با هم نامزد شدندو این رابطه هم چنان ادامه دارد. نامزد او یکی از پولدارهای لاکچری باشد چون بیشتر کادوهایی که برای دنیا خریده ماشین های گرانقیمت می باشد.

فعالیت فعلی دنیا جهان بخت


دنیا جهانبخت امروز با استفاده از میلیون ها فالور خود تبلیغات شرط بندی فوتبال و پیج های مدلینگ را تبلیغ می کند، گرچه این روش درآمدزایی آن چنانی ندارد او تصمیم گرفته در آینده وارد حوزه خوانندگی شود.
advertising