دختر بچه ی سیاه پوست نیجریه ای زیباترین کودک دنیا لقب گرفت

مجلهسایر

- 97/08/12
دختر بچه ی سیاه پوست نیجریه ای زیباترین کودک دنیا لقب گرفتکودکی به نام Jare که پنج سال دارد و متولد نیجریه است لقب زیباترین کودک دنیا را از آن خود کرده است. یک عکاس به نام Mofa Bamuyiwa عکس هایی از او را در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و پس از گذشت مدت کوتاهی چشمان زیبا حیرت زده و خیره کننده اش و پوست درخشان و نرم این دختر بچه افراد زیادی را متوجه ی او کرد. موهای او نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز و جذابند.
این عکاس درباره ی این کودک زیبا در اینستاگرام نوشت: بله او انسان است اما فرشته هم هست؛ می توانستم کاری کنم که او بخندد و یا تبسم کند اما او را به حال طبیعی اش گذاشتم تا بتوانیم او را از چشم هایش ببینیم.
این عکاس می‌ گوید زمانی که از جیر خواسته که از او عکس بگیرد در واقعیت این دختر تجربیات مدلسازی را نداشت و او از دروبین می‌ ترسید. این عکاس افزود که این دختر زیبا دو خواهر دیگر نیز با چهره‌های زیبا و شخصیت‌ های عالی دارد.
تصویر این کودک سیاه پوست زیبا و جذاب با موهای فر با استقبال زیادی کاربران روبرو شده و هزاران لایک گرفته و کاربران به جیر(Jare) لقب زیباترین دختر دنیا داده اند.
advertising