ماجرای پیدا شدن پرنیا شیروانی کودک ربوده شده ی کرجی

مجلهسایر

- 97/08/10
ماجرای پیدا شدن پرنیا شیروانی کودک ربوده شده ی کرجیبا تلاش شبانه روزی پلیس، پرنیا کودک سه ساله ی کرجی که دو ماه پیش ربوده شده بود در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

دزدیده شدن پرنیا شیروانی کودک 3 ساله ی کرجی


پرنیا شیروانی که در روز شنبه 27 مرداد ماه در شنبه بازار خرمدشت گم شده بود، مادر این کودک به همراه فرزندش در حال خرید در بازار بود که ناگهان متوجه ناپدید شدن فرزندش می شود.
تلاش برای شناسایی ردی از این کودک سه ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده ی این خبر در رسانه ها، تحقیقات هم چنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا این که از طریق اقدامات فنی و گسترده، به یک زوج جوان که اخیراً با یک کودک سه ساله مشاهده شده بودند مشکوک شدند.
منزل این زوج جوان در جاده ی قزلحصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی وارد منزل شده و در بازرسی از آن جا دختر مورد نظر را که برای عدم شناسایی، ظاهر وی را تغییر داده بودند و ابرو و موهای این کودک را رنگ کرده بودند و در یکی از اتاق های منزل پنهان کرده بودند، شناسایی شد.
پس از دستگیری زوج جوان و بررسی ها مشخص شد که این دختربچه، توسط زوجی جوان که صاحب فرزند نشده بودند و با همدستی فرد دیگری، در شنبه بازار و زمانی که از پدر و مادرش جدا شده بود، ربوده می شود. زن و شوهر جوان در مدت سه ماه، از دختر بچه نگه داری می کردند .فردی که با این زوج همکاری کرده بود نیز دستگیر شد.
بدین ترتیب پرنیای سه ساله پس از سه ماه دوری به آغوش خانواده اش بازگشت.
advertising