بوراک ازچیویت محبوب ترین بازیگر ترکیه ای در اینستاگرام

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/03
بوراک ازچیویت محبوب ترین بازیگر ترکیه ای در اینستاگرامسلبریتی ها و ستاره های مشهور در سراسر جهان در فضای مجازی طرفداران زیادی دارند. یکی از این ستاره های معروف بوراک اوزچیویت بازیگر سرشناس ترکیه ای است. او در صفحه اینستاگرام خود حدود 12میلیون فالوور دارد. او با داشتن این تعداد دنبال کننده در اینستاگرام محبوب ترین بازیگر ترکیه ای شناخته شده است. این بازیگر ترک متولد 24 دسامبر 1984 است.
اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. بوراک اوزچیویت در فیلم های زیادی بازی کرده است.
در سال 2010 بوراک با سریال خیانت در نقش یک پلیس جوان با بازی فوق العاده خود خوش درخشید و پس از آن حدود یک سال بعد با سریال حریم سلطان در نقش یک سرباز شجاع به نام بالی خان در کشورهای مختلف به شهرت رسید و میلیون ها طرفدار برای خود پیدا کرد.
بوراک ازچیویت محبوب ترین بازیگر ترکیه ای در اینستاگرام
وی بازیگر نقش کمال در سریال اکیا و همچنین بالی خان در سریال حریم سلطان و بازیگر سریال چکاوک است .ایرانی ها او را به طور کامل می شناسند و وی طرفداران زیادی نیز در کشور ایران دارد. . وی علاوه بر بازیگری مدلینگ حرفه ای نیز است و در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. بوراک اوزچیویت در سال 2014 با فحریه اوجن که از بازیگران سرشناس ترک است نامزد کردند. آن ها در سال 2017 به صورت رسمی با هم ازدواج کردند. فحریه اوجن در حال حاضر باردار است.
advertising