بیوگرافی و عکس های نگین میرصالحی کارآفرین موفق و مدل معروف

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/03
بیوگرافی و عکس های نگین میرصالحی کارآفرین موفق و مدل معروفنگین میرصالحی کارآفرین موفق و بلاگر ایرانی متولد 2 نوامبر 1988 در آمستردام هلند می باشد. او یک مدلینگ و استایلیست معروف است. پدر و مادر نگین میرصالحی سال ها پیش به کشور هلند مهاجرت کرده اند و او در این کشور متولد شده است. . نگین یک خواهر بزرگتر از خود، به نام نگار دارد. پدر نگین به شغل پرورش زنبور عسل مشغول است و مادر او سالن زبیایی دارد.
نگین میرصالحی دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی بین الملل و فوق لیسانس رشته بازاریابی است.
او پس از پایان تحصیلات خود یک وبلاگ را راه اندازی کرد و در آن مطالب مختلف مرتبط با استایل شخصی اش را گذاشت.
بیوگرافی و عکس های نگین میرصالحی کارآفرین موفق و مدل معروف

آغاز فعالیت های نگین میرصالحی کارآفرین موفق ایرانی


اواخر تحصیلات میرصالحی بود که او با اینستاگرام آشنا شد و پس از آن اطلاعاتی درباره وبلاگ را کسب کرد. وی در اینستاگرام و وبلاگ خود عکس ها و توضیحاتیی درباره استایل شخصی خود می گذاشت و از این راه طرفداران زیادی را کسب کرد. او در حال حاضر 5 میلیون فالوور دارد. وی حدود 5 سال است که در صفحه خود فعالیت می کند.
از آنجاکه پدر نگین میرصالحی، در زمینه پرورش زنبورعسل فعالیت دارد، او همیشه از محصولات این باغ برای داشتن موهایی بهتر و زیباتر استفاده می کرده است؛ عده زیادی به صفحه او مراجعه می کردند و از راز سلامتی و زیبایی موهایش را می پرسیدند. او به همین خاطر تصمیم گرفت برند خودش را به ثبت برساند. او محصولاتی برای مراقبت از مو معرفی و آن را با نام برند گیسو به ثبت رساند. در حال حاضر کار آن ها پیشرفت چشمگیری داشته و او به همراه یک تیم حرفه ای برند گیسو را اداره می کنند.

ازدواج و همسر نگین میرصالحی بلاگر مشهور ایرانی


نگین حدود 10 سال است که با شخصی به نام موریتس استیبه، رابطه دارد و آن ها عاشقانه یکدیگر را دوست دارند.. آن ها اکنون باهم زندگی می کنند. موریتس نامزد نگین قبلا مشاور امور تکنولوژی در یک مجله معتبر بود اما در حال حاضر در شرکت گیسو مشغول به فعالیت است. این زوج قضیه زندگی کردن دو نفره خود را همه جا بازگو می کنند و نگین میرصالحی عکس های دو نفره عاشقانه ای را از خود و موریتس در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

همکاری نگین میرصالحی با سایر برندها


نگین میرصالحی تا به حال با برندهای معروفی مثل Chopard, Cartier, Chloe, Elie Saab, Dior, Philosophy و Samsoniteهمکاری داشته است. همچنین عکس این سلبریتی زیبا در جلد مجلات معروفی مثل distributions, including W Magazine, Glamor, Marie Claire, Grazia, Harper’s Bazaar, و Cosmopolitan به چاپ رسیده است.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق نگین میرصالحی


محصولات برند گیسو که متعلق به نگین میرصالحی است در سال 2017 مبلغی حدود 3 میلیون دلار فروش داشت.
او از کودکی به کارهای زمینه مد علاقه داشته است ولی به عنوان یک شغل به آن نگاه نکرده و به عنوان یک تفریح از آن یاد می کند.
او سفرهایی به ایران نیز داشته است و از مهمان نوازی ایران تعریف می کند.
به گفته این مدلینگ یک خانم در جنوب تهران به اندازه یک خانم در قلب پاریس باکلاس و مدرن است.
advertising