بیوگرافی و تصاویر جدید نگین صدق گویا هنرپیشه ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/30
بیوگرافی و تصاویر جدید نگین صدق گویا هنرپیشه ایرانینگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 8 اسفند 1349 در شهر مرند آذربایجان شرقی است. او دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی است. وی مدرک خود را از دانشگاه الزهرا اخذ نموده است. نگین صدق گویا خواهر شیرین بینا بازیگر است. دلیل تفاوت نام خانوادگی آن ها این است که خانم شیرین بینا نام فامیلی همسرش را برای نام هنری خود انتخاب کرده است.
وی در حال حاضر در رشته طراحی لباس مشغول به تحصیل است.
بیوگرافی و تصاویر جدید نگین صدق گویا هنرپیشه ایرانی

آغاز فعالیت حرفه ای نگین صدق گویا


اولین فعالیت هنری نگین صدق گویا در سال 72 بود که در فیلم تیک تاک کارگردانی محمدعلی طالبی به ایفای نقش پرداخت. وی در همین فایلم اول خود توانست نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب نماید.

ازدواج و همسر نگین صدق گویا


صدق گویا از بازیگرانی است که دنیای مجردی را برای خود انتخاب کرده است. وی بر این باور است که از ترس تنها ماندن در دوران پیری، حاضر نیست زندگی امروزش را که از آن لذت می‌برد، تغییر دهد و وارد راه دیگری شود چون برای هیچ کس معلوم نشده که تا چه سنی زنده است. او تا به این سن ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگی شخصی و علایق نگین صدق گویا


نگین صدق گویا دوست داشته وکیل شود اما همزمان با فارغ التحصیلی اش پدرم فوت می کند و انگیزه ادامه تحصیل در این رشته نرا از دست می دهد.
وی عاشق سفر است و هروقت که هوس کند به یک مسافرت چند روزه می رود.
به اعتقاد او ازدواج مانع لذت بردنش از زندگی می شود و نمی تواند مسیولیت های سخت زندگی متاهلی را بپذیرد.
نگین صدق گویا نیز مانند خیلی دیگر از هنرمندان در اینستاگرام فعالیت دارد و در پیج خود عکس ها و مطالب گوناگون قرار می دهد.

فیلم شناسی نگین صدق گویا


فیلم های سینمایی نگین صدق گویا مانا - زمانی برای دوست داشتن - خواستگار محترم - ابراهیم خلیل الله - انتخاب - رأی باز - واکنش پنجم - خلبان - زن امروز - عاشق فقیر - عبور از خط سرخ - بیقرار - تیک تاک - کاغذ دیواری - زرد - همه چی رو به راهه - عروس زندان هستند.

سریال های تلویزیونی که او بازی کرده است ساعت صفر - لبه آتش - شبی از شب ها - به کجا چنین شتابان هستند.
advertising