بیوگرافی و تصاویر آوا دارویت هنرپیشه جدید ایران

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/17
بیوگرافی و تصاویر آوا دارویت هنرپیشه جدید ایرانآوا دارویت بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد 22 شهریور 1372 است. او در کشور ایتالیا به دنیا آمده است. پدر آوا پیترو دارویت اهل کشور ایتالیا است و شغلش ناظر ارشد ساخت کارخانه و مادر او منظر دارویت ایرانی است و آرشیتکت است. آوا تنها یک برادر به نام آرمان دارد.
او و خانواده اش تا7 سالگی در ایتالیا زندگی می کردند. سپس برای زندگی به ایران بازگشتند و در شهر میانه آذربایجان شرقی ساکن شدند.
آوا دارویت دارای مدرک فوق لیسانس روانشناسی بالینی است. آوا دارویت از بازیگران جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است.
بیوگرافی و تصاویر آوا دارویت هنرپیشه جدید ایران

شروع فعالیت حرفه ای آوا دارویت


آوا دارویت به خاطر علاقه ای که به هنرپیشگی داشت در کلاس های بازیگری شرکت کرد و پس از آن اولین حضور خود در سینما را در سال 1394 در فیلم تمرین برای اجرا به کارگردانی محمدعلی سجادی به ثبت رساند. او هم چنین در سریال معمای شاه نیز بازی کرده‌ است. او در این سریال نقش کوتاهی داشت اما تجربه های خوبی در کنار بازیگران سرشناس این سریال به دست آورد.

ازدواج و همسر آوا دارویت


این بازیگر جوان هنوز ازدواج نکرده و همسر ندارد. آوا دارویت رابطه خوبی با خانواده و پدرش دارد. در بالا عکس او به همراه پدرش را مشاهده می کنید.

فیلم شناسی آوا دارویت


آوا دارویت در فیلم های سینمایی چهارشنبه خون به پا می شود ـ تمرینی برای اجرا – نفس های آرام بازی کرده است. او در جدیدترین اثر خود در فیلم سینمایی اسکی باز به ایفای نقش پرداخته است.
او در تلویزیون نیز فعالیت داشته است. آوا دارویت درسریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و سریال هست و نیست حضور داشته است. او با بازی در سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده شناخته تر شد و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.
advertising