بیوگرافی و عکس های غزل شاکری هنرپیشه سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/24
بیوگرافی و عکس های غزل شاکری هنرپیشه سینما و تلویزیونغزل شاکری بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران متولد 22 اسفند 1357 در تهران است. این بازیگر سرشناس جزو هنرمندان فعال در عرصه های مختلف است. او علاوه بر بازیگری در زمینه های طراحی صحنه، طراحی داخلی، آواز و موسیقی فعالیت دارد و با این اوصاف می توان گفت گاهی نیز در فیلم ها بازی می کند!
وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی است.
مادر غزل شاکری فرشته طائرپور است که تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلم‌ نامه‌ نویس در سینما و تلویزیون است، مادر شاکری در حال حاضر سمت مشاور امور مالیاتی خانه سینما را دارد.
بیوگرافی و عکس های غزل شاکری هنرپیشه سینما و تلویزیون

آغاز فعالیت حرفه ای غزل شاکری


اولین فعالیت بازیگری غزل شاکری به سال 66 بازمی گردد. زمانی که او 9 ساله بود در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی در نقش دختری به نام گلناز بازی کرد که بازی او بعد از سال ها هنوز در خاطره ها باقی مانده و او با همین فیلم اولش به شهرت رسید.
وی هم چنین در سریال شهرزاد نیز به ایفای نقش پرداخته است. یکی از نکات قابل توجه در مورد او این است که آهنگ چون موی تو برای سریال شهرزاد از وی منتشر شده است.

ازدواج و همسر غزل شاکری


در مورد ازدواج غزل شاکری اطلاعات درست و قابل قبولی منتشر نشده است و خبری مبنی بر متاهل یا مجرد بودن این بازیگر وجود ندارد.

فیلم شناسی غزل شاکری


فیلم های سینمایی که شاکری بازی کرده است فیلم سینمایی ماهی - وقتی همه خواب بودند - آینه‌های روبرو - سارا و آیدا و سریال شهرزاد هستند.

غزل شاکری بازیگر نقش بهجت الملوک در بانوی عمارت


در جدیدترین فیلم او در سریال بانوی عمارت بازی کرده که این مجموعه تلویزیونی از شبکه سه سیما پخش می شود و وی نقش زنی به نام بهجت الملوک را بازی می کند. او همسر اول یک شاهزاده قاجاری است.
advertising