بیوگرافی و عکس های جدید آنا نعمتی هنرپیشه زیبای ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/16
بیوگرافی و عکس های جدید آنا نعمتی هنرپیشه زیبای ایرانیآناهیتا نعمتی بازیگر زیبای سینما و تلویزیون متولد 20 تیر 1356 در شاهرود است. او بیش تر با نام آنا نعمتی شناخته می شود. وی در تئاتر نیز فعالیت دارد.
پدر او مهندس و مادرش کارمند است.او یک برادر کوچک تر از خود به نام آرین دارد که ۱۳ سال از او کوچک تراست. آنا نعمتی دارای مدرک دیپلم در رشته تجربی است. او به خاطر علاقه ای که به بازیگری داشت قید دانشگاه رفتن را زد و به کلاس های بازیگری استاد سمندریان رفت
بیوگرافی و عکس های جدید آنا نعمتی هنرپیشه زیبای ایرانی

شروع فعالیت حرفه ای آنا نعمتی


آنا نعمتی بازی در سینما را در سال 1375 آغاز کرد. او زمانی که 17 سال داشت از طریق این کلاس های به فیلم هیوا به کارگردانی مرحوم ملاقلی پور معرفی شد و بازی کرد و اولین بازی خود را به ثبت رساند. اما فیلمی که او را به شهرت رساند بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود.
از جمله جوایزی که این بازیگر توان موفق به دریافت آن شده کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از جشن بزرگ دنیای تصویر برای فیلم «زن دوم» کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «آل» کاندیدای بهترین بازیگر زن برای فیلم «آل» از جشن دنیای تصویر و... است.

ازدواج و همسر آنا نعمتی


آنا نعمتی در سال 1370با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینماو تلویزیون ازدواج کرد. نعمتی بعد از ازدواج بسیار کم کار شد. ثمره این ازدواج یک دختر به نام رایکا است. آن ها به دلیل یک سری اختلافات پس از مدتی از هم جدا شدند. دخترشان در حال حاضر با آنا نعمتی زندگی می کند.

نگاهی به زندگی شخصی آنا نعمتی


شغل دوم آنا نعمتی طراحی دکوراسیون داخلی خانه و بیلدینگ های اداری است.
او در زمینه ورزش فعالیت دارد. ورزش های مود علاقه او والیبال و فوتبال و دوچرخه سواری است.
وی عاشق مسافرت است و هر موقع وقت کند با دخترش رایکا به سفر می رود.
آنا نعمتی به شدت به دخترش علاقه مند است و او را انگیزه ‌ی زندگی، کار کردن، موفقیت و پیشرفت خود می داند.
آنا در دوران مدرسه بسیار شیطان و در عین حال خیلی هم درسخوان بوده است.

فیلم شناسی آنا نعمتی


فیلم های آپاندیس - ماحی - متولد ۶۵ - عصر یخبندان - انارهای نارس - یکی می‌خواد باهات حرف بزنه – پنهان – پارک وی - شیش و بش - در امتداد شهر - برف روی شیروانی داغ - دعوت و پرستوهای عاشق - یکی از ما دو نفر - آل- زن دوم - سوغات فرنگ و...
و سریال های جاده قدیم - کلاه پهلوی - خسته‌دلان - پول کثیف - کریم‌خان زند - مسافر - سایه آفتاب- همراز در کارنامه هنری این هنرپیشه ایرانی به ثبت رسیده است.
advertising