بیوگرافی بهار نوحیان برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از کانادا

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/22
بیوگرافی بهار نوحیان برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از کانادابهار نوحیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال1356 است. او در رشته تئاتر در دانشگاه تهران مدرک خود را گرفته است. از سن هجده سالگی کارش را در مجموعه «سیاه سفید خاکستری» به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرده است. بهار نوحیان فقط یک برادر دارد که از او بزرگ تر است.
بهار نوحیان درباره نحوه وودش به بازیگری عنوان کرده که به همراه یکی از بستگانش که در دانشگاه تئاتر تدریس می کند چندین بار به سر صحنه ها رفته و از همان جا علاقه اش به بازیگری شروع شده است تا این که در18 سالگی در فیلم سیاه سفید خاکستری نقش یک دختر محصل را بازی می کند.
البته مادر ایشان نگران تحصیلش بوده اما به اصرار و تشویق های پدرش به کارش ادامه داده است. از نظر او راز ماندگاری یک بازیگر این است که بازیگر بتواند انتخاب های درست داشته باشد و بتواند بین کارهای پیشنهادی بهترین را برگزیند.
بهار نوحیان هیچ شغلی غیر از حرفه بازیگری ندارد.
بیوگرافی بهار نوحیان برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از کانادا

فیلم های بهار نوحیان


بهار نوحیان به تازگی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن از آکادمى اسکرین اوارد کانادا تورنتو براى فیلم “آوا” به کارگردانى صدف فروغى شد.
آوا یک فیلم به کارگردانی صدف فروغی است که در سال 2017 تولید و منتشر شد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند ماهور جباری، وحید آقاپور، پرنیان اختری، سارا علی‌مرادی، هومن هورسان، بهار نوحیان، لیلی رشیدی و شایسته سجادی هستند.
«از جمله فیلم های دیگر بهار نوحیان آثاری همچون «حرف مردم»، «آوا»، «دیوار شیشه‌ای»، «یونس»، «خنده‌ های آتوسا»، «گاو زخمی»، «بال‌های خیس»، «مرگ در می‌زند»، «شوخی» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.
advertising