بیوگرافی مه لقا جابری مدل جذاب ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/28
بیوگرافی مه لقا جابری مدل جذاب ایرانیمه لقا جابری متولد 27 خرداد 1368 در اصفهان، مدل جذاب و زیبای ایرانی است. مه لقا جابری در یک خانواده ی 5 نفره به دنیا امده است و دو خواهر دیگر نیز دارد. او دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک در ایران اخذ کرده است.
جابری دارای مدرک کارشناسی رشته تجارت می باشد. او به همراه خانواده به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در حال حاضر ساکن کالیفرنیا در آمریکا است.. او به همراه خانواده به کشور آمریکا مهاجرت کرده و در حال حاضر ساکن کالیفرنیا در آمریکا است.
در آمریکا خواهر مه لقا استعداد او را در زمینه ی مدلینگ کشف کرد به این ترتیب بود که از سال 88 مه لقا با طی کردن کلاس های مدلینگ وارد این شغل شد. او برای شرکت های مختلفی نظیر پوش دیزاین، Miss Holly Clothing و ... کار مدلینگ انجام داد و مدتی با نام آیشا یونیک فعالیت کرد و با این اسم بین دوستان خود شهرت پیدا کرد. زیبایی شباهت زیادی با آیشواریا رای دارد. البته انتشار برخی از عکس های قدیمی وی مشخص می کند او برای زیبایی چهره خود دست به عمل جراحی مانند عمل بینی و گونه زده است.

بیوگرافی مه لقا جابری مدل جذاب ایرانی

ازدواج مه لقا جابری


مه لقا جابر 28 ساله که کاملا به زبان انگلیسی و فارسی مسلط است هنوز ازدواج نکرده و با هیچ پسری دیده نشده است. ، او معتقد است لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی دوستی دختر و پسر نیست.
حرف و حدیث های زیادی در مورد زندگی خصوصی مه لقا جابری و همسر یا دوست پسرش در میان است حتی برای مدتی گفته شده بود او با یک آمریکایی معروف که در سایت یوتیوب برنامه می سازد در رابطه است اما هیچ وقت تایید نشد.
او تنها به دوستی معتقد است و فکرش را برای رسیدن به اهدافش در زندگی و شاد بودن متمرکز کرده است.
او 178 سانتی متر قد دارد و وزن او 57 کیلوگرم می باشد.


ناگفته هایی از زندگی مه لقا جابری


او اصلا دختر مغروری نیست و معتقد است که به تنهایی هم می توان شاد بود. از کلوپ و پارتی و مواد مخدر متنفر است.
بهترین اوقات او زمانی هست که با بهترین دوستش بیرون میرود و باهم به نهار، خرید و سینما می روند .
مه لقا آدم های مودب و صادق را دوست دارد، ادب و صداقت خیلی برایش مهم است.
ورزش های مورد علاقه مه لقا اسب سواری و یوگا است و اوقات فراغت خود را صرف ورزش و خرید و تماشای فیلم می کند.
پیتزا، آب نارگیل و سالاد غذای مورد علاقه او می باشد
مه لقا جابری در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد ، به طوری که شرکت هایی که برای آن ها کار مدلینگ انجام می دهد را تبلیغ می کند مه لقا بیش از 2 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد.


advertising