طرز تهیه بستنی نسکافه ای با خامه در منزل

آشپزی و خوراکیدسر

- 97/08/04
طرز تهیه بستنی نسکافه ای با خامه در منزلبستنی نسکافه ای یکی از بستنی های خوشمزه و خوش طعمی است که طرفداران زیادی دارد. که با استفاده از آموزش می توانید بستنی نسکافه ایی خوشمزه ایی تهیه نمایید.

مواد لازم برای تهیه بستنی نسکافه ای :


خامه : 250 گرم
شکر : 6قاشق غذاخوری
تخم مرغ : 4 عدد
نسکافه : 2 قاشق غذاخوری
وانبل : یک چهارم قاشق چای خوری
شیر : 70 گرم

نحوه درست کردن بستنی نسکافه ای با خامه در منزل :


1.ابتدا برای تهیه بستنی خامه را به مدت دو ساعت درون فریزر قرار بدید، سپس آن را با سه قاشق پودر شکر مخلوط کنید و به خوبی با همزن برقی هم بزنید تا کاملا پف کند و یکدست شود و همپنین فرم بگیرد.

2.حالا زرده تخم مرغ ها را جدا نموده و آن را با باقیمانده شکر و وانیل مخلوط کنید و با همزن خوب هم می زنیم تا کشدار و کرمی رنگ شود.

3.شیر را گرم نموده و نسکافه را به آن اضافه کنید. سپس این شیر و نسکافه را به مخلوط تخم مرغ ها اضافه نموده و هم می زنیم.

4.حال خامه فرم گرفته را اضافه نموده و مخلوط می کینم تا مایه بستنی نسکافه ایی ما آماده شود. آن را در ظرف در بسته کشیده و به مدت دو ساعت در فریزر قرار داده تا بستنی یخ بزند.

5.بعد از گذشت دو ساعت، بستنی ها را از یخچال خارح نموده و با همزن دستی یا قاشق هم بزنید. و دوباره به مدت 24ساعت در یخچال قرار دهید تا بستنی نسکافه ایی شما آماده شود.

6.با استفاده از ایده های خلاقانه به تزیین بستنی پرداخته و بستنی نسکافه ایی را که تهیه نمودید به بهترین شکل تزیین نمایید و برای پذیرایی از مهمان از آن استفاده نمایید.
advertising