موتورسیکلت بی ام و HP4 مدل 2018

خودروموتور سیکلت

- 97/10/01
موتورسیکلت بی ام و HP4 مدل 2018کمپانی بی‌ام‌و موتوراد ایالات‌ متحده، موتورسیکلت مسابقه‌ای HP4 مدل 2018را معرفی کرد این شاهکار هنری 215اسب‌ بخاری، اختصاصی‌ و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های به‌کاررفته برای یک موتورسیکلت بی‌ام‌و را ارائه می‌دهد. بی‌ام‌و HP4 جدید به‌صورت دست‌ساز، مختص پیست و در تعداد محدود برای 750موتورسوار حرفه‌ای و همینطور شیفتگان این رشته عرضه می‌شود. برای تأکید بر خاص بودن این اثر، بی‌ام‌و موتوراد هر نسخه‌ی آن را با نشان کربنی شماره‌گذاری شده‌ به شکل متوالی (001/750 تا 750/750) عرضه می‌کند. این نشان روی محل اتصال دوشاخه‌ها نصب می‌شود.
موتورسیکلت بی ام و HP4 مدل 2018
HP4 Race، اولین موتورسیکلت دنیا است که با قاب و چرخ‌های تمام‌کربنی عرضه می‌شود. این اثر هنری در قسمت نمایش محصولات بی‌ام‌و به همراه مشاور بخش موتوراسپرت برند بی‌ام‌و موتوراد و راننده‌ی آزمایشی این برند، نِیت کِرن، به معرض دید عموم درآمد. شرکت‌کنندگان فستیوال برای یافتن موقعیت این موتورسیکلت دچار مشکل نبودند؛ چرا که HP4 Race آخر هفته و در فواصل معین استارت خورد و غرش پیشرانه اصیل آن بسیار متمایز و قابل تشخیص بود

بی‌ام‌و موتوراد ایالات‌ متحده برنامه‌های متعددی برای سیزدهمین فستیوال باربر وینتج تنظیم کرد. این برند از مدل‌های مختلف شامل بی‌ام‌و G 310 R، مدل K 1600 B بگر و اسکوتر برقی تکامل‌یافته C، سواری نمایشی ارائه داد. در محوطه فروش، بی‌ام‌و مدل‌های مختلف خانواده‌ی موتورسیکلت‌های تاریخی و موروثی خود شامل RnineT، مدل Rnine T اسکرمبلر، Rnine پیور، Rnine ریسر و Rnine Urban G/S را رونمایی کرد. بی‌ام‌و موتوراد همچنین شانس تجربه سواری موتورسیکلت RnineT ریسر را به شرکت‌کنندگان، با هدست حقیقت مجازی Eye Ride در خط سریع، داد.
advertising