نگاهی به موتورسیکلت ام وی آگوستا آتشفشان خاموش

خودروموتور سیکلت

- 97/08/13
نگاهی به موتورسیکلت ام وی آگوستا آتشفشان خاموشموتور سیکلت MV AGUSTA F4 ساخت کمپانی اگوستا ایتالیا هست که ملقب به اتشفشان خاموش است طراحی جدید و تجهیزات منحصر به فردی که روی این موتورسیکلت تعبیه شده موجب شده‌اند مدل جدید هویت و شخصیت جدیدی به دست بیاورد. این موتورسیکلت به خاطر زیبایی بدنه‌اش موفق به کسب جوایز بیشماری شده است.
نگاهی به موتورسیکلت ام وی آگوستا آتشفشان خاموش
ظاهر جذاب و گیرای بدنه این موتورسیکلت الهام بخش طراحان بوده است و توانسته اند در زمینه گرافیک و رنگ آمیزی آن تغییرات جدیدی انجام بدهند. چراغ جلو در میان دو چراغ راهنمای منحصر به فرد قرار گرفته است که در منتهی الیه بادشکن قرار گرفته‌اند، به این ترتیب موتورسیکلت آیرودینامیک تر می‌شود و موتورسوار چه در شب و چه در روز از دید بهتر و در نتیجه ایمنی بیشتری برخوردار خواهد شد. طرح کاملاً جدید رینگ ها نیز باعث شده است وزن آن ها به میزان قابل توجهی پایین بیایدلوله های چهارتایی اگزوز نیز بسیار به روز شده‌اند و ظاهر این موتورسیکلت را بسیار خاص کرده‌اند. همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا MV Agusta F4 R هم از نظر بصری و هم از نظر فیزیکی سبک تر و مسابقه‌ای تر به نظر برسد

موتورسیکلت MV Agusta F4 R به فناوری های بسیار مدرن و هنرمندانه‌ای مجهز شده است تا سواری و عملکردی عالی داشته باشد. قلب تپنده این موتورسیکلت، پیشرانه‌ای چهار سیلندر و چهار زمانه است با حجم 998 سی سی که سیستم D.O.H.C وظیفه زمانبندی سوپاپ های آن را بر عهده دارد. این پیشرانه قادر است حداکثر 195 اسب بخار نیرو و 110.8 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
یک گیربکس شش سرعته در کنار کلاچ چند دیسکی مرطوب نیز این نیروی فوق العاده را تحت کنترل در می‌آورد.دمای پیشرانه جدید نیز پایین تر است چون رادیاتور بزرگتر شده و مسیر گردش روغن نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. این پیشرانه چهار سیلندر در دو پیکربندی به بازار عرضه می‌شود: مدل های F4 و F4 R که 195 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند و مدل F4 RR که نیروی آن به 200.8 اسب بخار بالغ می‌شود. گیربکس موتورسیکلت MV Agusta F4 R یک گیربکس شش سرعته است به همراه کلاچی که از نظر فنی بسیار به روز شده است.

در مجموع موتورسیکلت MV Agusta F4 R به فناوری های بسیار مدرن و هنرمندانه‌ای مجهز شده است تا سواری و عملکردی عالی داشته باشد
advertising