بررسی موتورسیکلت ایندیانا اسکات 2018

خودروموتور سیکلت

- 97/08/11
بررسی موتورسیکلت ایندیانا اسکات 2018از زمانی که شرکت Polaris مالکیت برند Indian را در سال ۲۰۱۱ در اختیار گرفت، موفقیت‌های بسیاری نصیب این شرکت گردید و شاید محبوب‌ترین مدل در بین تولیدات در سرتاسر جهان، سری Scout باشد. در حال حاضر پولاریس تولید مدل‌های عضلانی و مسافرتی Victory را متوقف کرده و به همین دلیل زمینه برای فعالیت بیشتر برند Indian فراهم شده است. جدیدترین و پیشرفته‌ترین این شرکت نیز مدل Indian Scout Bobber بوده که توانسته در فهرست بهترین موتور سیکلت های ۲۰۱۸ قرار گیرد.ایندیان اسکات (Indian Scout) پس از گذشت سالیان بسیار زیاد از عرضه آخرین تولیدات موفق خود، بار دیگر در سال 2015 به بازار عرضه خواهد شد. شاید کمپانیایندین موتورسایکل با این محصول، بازگشتی خوب به دنیای موتورسیکلت داشته باشد.
بررسی موتورسیکلت ایندیانا اسکات 2018
پیشرانه Scout Bobber نسبت به قبل بدون تغییر مانند و این موتور توانایی تولید نیرویی در حدود ۱۰۰ اسب بخار را دارد. رنگ استاندارد، مشکی بوده ولی انتخاب طیف‌ها متفاوت و تجهیزاتی مانند ترمز ضد قفل به صورت سفارشی و با پرداخت مبلغی اضافی قابل انتخاب است. اما حتی مدل پایه نیز با استفاده از ویژگی‌ها و جزئیاتی مانند روکش چرمی زین، آیینه‌های رو به پایین و طراحی زیبای باک، یک نمونه زیبا و قابل توجه خواهد بود.

برای القا کردن نمایی اسپرت‌تر و وحشی‌تر، Indian تغییراتی مانند کاهش ارتفاع در حدود ۲۵ میلی متر، کوتاه کردن گلگیرها، نزدیک‌تر کردن رکاب‌ها به بدنه و مسطح‌تر کردن فرمان را در Scout Bobber اعمال نموده است. علاوه بر این، فرم خاص تایرها و خروجی‌ها دوگانه اگزوز که در یک طرف تایرهای عقبی قرار دارند نیز ظاهری بسیار پرخاشگرانه و زیبا به این موتور سیکلت بخشیده است.
ایندیان اسکات دلربا، زیبا، چشمگیر و اعتیادآورتر از محصولات پیشین این موتورسیکلت ساز قدیمی است. فاصله دو چرخ این موتورسیکلت حدود 156 سانتیمتر با زاویه 31 درجه از بدنه با وزنی معادل 250 کیلوگرم است. این موتورسیکلت مجهز به سیستم خنک‌کننده مایع، موتور 1133 سی سی میباشد
advertising