نگاهی کوتاه به موتورسیکلت هوندا ربل2017

خودروموتور سیکلت

- 97/08/04
نگاهی کوتاه به موتورسیکلت هوندا ربل2017موتورسیکلت هوندا ربل ۲۰۱۷ نامی است که کمپانی هوندا در نمایشگاه بین‌المللی لانگ بیچ برای معرفی این موتورسیکلت جدید انتخاب کرده است. البته کمپانی هوندا به منظور جذب نسل جوان‌تر خریداران هوندا تِم طراحی مشکی و باریک و لاغر را برای Rebel در نظر گرفته و ارتفاع صندلی آن برای ظاهری جذاب‌تر ۶۹۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است.
نگاهی کوتاه به موتورسیکلت هوندا ربل2017
پیشروانه موتورسیکلت هوندا ربل ۲۰۱۷ دارای دو سیلندر ۸ سوپاپه با حجم ۴۷۱ سی‌سی است. از میان ویژگی‌های برجسته‌ی این موتورسیکلت می‌توان به برنامه‌ی تزریق سوخت انژکتوری اصلاح‌شده‌ی PGM-FI اشاره کرد. با توجه به گشتاور تولیدی بیشتر در دورهای بالا احساس اسپورت تر و تحویل قدرت خطی نرم‌تری را در Rebel شاهد هستیم.
سبک بابر به نوعی از سبک سفارشی سازی موتور گفته می‌شود که از دهه 1930 تا 1990 به باب جاب (بریدن دم) معروف بود. در این سبک تمام قطعات اضافه موتور از جمله گلگیر جلو حذف می‌شود و گلگیر عقب نیز تا حد زیادی کوتاه می‌شود تا وزن موتور به حداقل ممکن کاهش پیدا کند. این سبک که در عین سادگی عملکرد موتور را بالا می‌برد با نمایان کردن ساختار داخلی موتور و فنربندی، ظاهری زمخت اما جذاب به موتورسیکلت می‌دهد

خریداران موتورسیکلت هوندا ربل ۲۰۱۷ قادر هستند تا این موتورسیکلت جدید را با سه رنگ سفارش دهند: مشکی گرافیت، نقره‌ای مات و قرمز ملنیوم است و در مجموع هوندا امیدوار است که Rebel روحی تازه بر کالبد طراحی‌های سنتی مدل‌های این شرکت بدمد.
advertising