نگاهی کوتاه به موتورسیکلت ویکتوری اکتان 2017

خودروموتور سیکلت

- 97/09/19
نگاهی کوتاه به موتورسیکلت ویکتوری اکتان 2017در دنیای موتورسیکلت تمام زرق و برق های ظاهری یک محصول بدون این که از پیشرانه ای مناسب برخوردار باشد بی معنی خواهد بودحداقل این انگیزه ای بوده است که در پس ساخت موتورسیکلت کاملا جدید ویکتوری اُکتان 2017 قرار داشته است. این مدل که خود را به عنوان موتورسیکلت عضلانی آمریکایی مدرن مطرح کرده با این ذهنیت که پیشرانه در جایگاه نخست قرار دارد و بدنه در پس آن قرار می گیرد، شکل گرفته است
نگاهی کوتاه به موتورسیکلت ویکتوری اکتان 2017
پلاریس به‌عنوان شرکت مادر برای شرکت‌های ویکتوری و ایندین‌موتور همیشه در رقابت با برندهای مطرح دنیا بوده است یکی از این محصولات جدید این برند آمریکایی ، ویکتوری اکتان است این موتورسیکلت ویکتوری اُکتان دارای پیشرانه 1200 سی‌سی وی تویین کاملا جدید است که توانایی تولید 104 اسب بخار نیرو و 74 پوندفوت گشتاور را دارد و سریع‌ترین محصول ویکتوری تا به امروز محسوب می شود. این موتورسیکلت در کمتر از چهار ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می رساند و در 12 ثانیه مسافت 400 متر را طی می کند.

بااین موتور می‌توانید با دنده اول سرعت خودتان را به 72 کیلومتر بر ساعت برسانید که البته با دنده‌های دو و سه می‌توانید از سرعت 160 کیلومتر بر ساعت نیز فراتر بروید. البته نکته قابل‌توجه دیگر هندلینگ بسیار راحت و روان این موتورسیکلت است این موتورسیکلت، نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی مدل اسکات60 بوده و تعلیق آن برای ارائه‌ی احساس اسپرت تنظیم شده است. با وجود اینکه اوکتان یکی از ارزان‌ترین محصولات ویکتوری است، اما هنوز هم جزو سریع‌ترین و باارزش‌ترین موتورهای این شرکت محسوب می‌شود ویکتوری اُکتان برچسب قیمت 10 هزار و 499دلاری را یدک می کشد.
advertising