نگاهی به موتورسیکلت بی ام و G 650 GS

خودروموتور سیکلت

- 97/09/09
نگاهی به موتورسیکلت  بی ام و G 650 GSسال‌ها بود که بسیاری از موتورسواران، خواهان ساخته شدن موتورسیکلتی بودند که بتواند به راحتی با سرعت بالا در جاده‌های خاکی و صحرایی بتازد موتورسیکلت بی ام و G 650GS با این تفکر ساخته شده است این موتورسیکلت به لطف ماهیت سریع و چالاکش، می‌تواند به آسانی با هر نوع جاده ای سازگاری داشته و در شهر نیز سواری خوب و راحتی داشته باشد
نگاهی به موتورسیکلت  بی ام و G 650 GS
این موتورسیکلت قوی وتوانا از یک پیشرانه تک سیلندر چهار زمانه است که 652 سی سی حجم دارد و با آب خنک می‌شود. این پیشرانه از چهار سوپاپ و دو میل سوپاپ استفاده می‌کند و قادر است 50 اسب بخار نیرو و60 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این میزان نیرو و گشتاور برای این که سرعت این موتورسیکلت به 170 کیلومتر بر ساعت برسد کفایت می‌کند این موتور به خوبی نشان می دهد که BMW در طراحی و تولید پیشران های تک سیلندر موفق عمل کرده است. با وجود استفاده پیشران این موتور از بنزین های معمولی، G 650 GS مصرف بسیار پایینی خواهد داشت.

این موتور سیکلت تقریبا در هر 100 کیلومتر 3/75 باک بنزین مصرف خواهد کرد.یک گیربکس 5 سرعته که با پوسته پیشرانه یکپارچه است، در کنار این پیشرانه قوی قرار می‌گیرد نکته جالب درباره موتور سیکلت BMW G 650 GS کمک فنرهای 170 میلی متری جلو و 165 میلی متری عقب هستند که تقریبا در هیچ ناهمواری ای مشکلی برای شما به وجود نخواهند آورد

طراحی سبک، عضلانی و باریک موتور سیکلت BMW G 650 GS هر جوانی را مجذوب خواهد کرد! البته امکانات فوق العاده تعبیه شده روی این موتور سیکلت باعث می شود که سواری با آن نهایت لذت را داشته باشد.محافظ آلومینیومی، شیشه جلو، جعبه بسیار کاربردی، چسبندگی به سطح زمین و ترمز ضد قفل از جمله مواردی هستند که به عنوان تجهیزات روی G 650 GS تعبیه شده اند.
ابعاد این موتور سیکلت کاملا استاندارد است؛ به طوری که اکثر افراد جامعه با شرایط محتلف می توانند از آن بهره ببرند! همچنین باک این سیکلت اسپرت 14 لیتر گنجایش دارد که با توجه به مصرف پایین آن، حجم بسیار مناسبی محسوب می شود. در حال حاضر XChallenge مدل آفرودتر نسخه XCountry به شمار می‌رود و این در حالی است که می‌تواند در مدت 4.78 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.
advertising