مشخصات موتورسیکلت اسپرینگ فیلد اسب سیاه

خودروموتور سیکلت

- 97/08/16
مشخصات موتورسیکلت اسپرینگ فیلد اسب سیاهموتور سیکلت Springfield Dark Horse ،در واقع نسخه ی تجهیز شده ی موتور سیکلت Chief Dark Horse است که تجهیزات فوق العاده این موتور سیکلت، این حس را به شما القا می کند که بسیار متفاوت تر از Chief Dark Horse در نظر شما جلوه کند.
مشخصات موتورسیکلت اسپرینگ فیلد اسب سیاه
بدنه ی این موتور سیکلت به طرز عجیبی در رنگ سیاه غرق شده است. دسته ها، آیینه های بغل، پیشرانه، جعبه هوا، باک سوخت و سایر اجزای این موتور به رنگ سیاه، و در بعضی بخش ها از رنگ کروم برای زیبا تر شدن ظاهر این موتور استفاده شده است. چراغ های اصلی این موتور از نوع Hiawatha بود که سبب می شود تا حس دهه ی 60 میلادی را در شما ایجاد می کند.

طراحی پیشرانه ی این موتور به مانند گذشته، اما طراحی داخل پیشرانه کاملا متفاوت است. پیشرانه ی این موتور از نوع V-Twin بوده که دارای حجم 1811 سی سی است و توانایی تولید 73 اسب بخار قدرت و 119 پوند فوت گشتاور را دارد. میزان گشتاور تولید شده برای شتاب گیری در تمامی شرایط کاملا کافی خواهد بود. این پیشرانه دارای دو نوع خنک کننده بوده که سیال خنک کننده ی یکی از آن ها هوا و دیگری روغن است. جعبه دنده از نوع 6 سرعته، از دیگر ویژگی های این موتور سیکلت است.

ارتفاع پایین تر صندلی این موتور سیکلت نسبت به سایر موتور های Cruiser سبب استقرار راحت تر موتورسواران می شود. همچنین در پشت صندلی آن، یک تکیه گاه وجود دارد که باعث می شود تا موتورسواران فشاری را در قسمت کمر خود احساس نکنند. این موتور سیکلت، 628 کیلوگرم وزن دارد اما با این وجود از ارگونومی بالایی برخوردار است. هندسه ی فرمان موتور به گونه ای بوده که در تمامی شرایط موتورسواران، بهترین هندلینگ را تجربه نمایند. کنترل این موتور سنگین در سرعت های بالا نیز نیازمند تدبیری اساسی است که این مورد هم در Springfield Dark Horse لحاظ شده است.

داشبورد این موتور شامل یک آمپر دیجیتالی به همراه یک آمپر آنالوگ است که میزان سوخت موجود را نشان می دهد که این آمپرها نیز به رنگ سیاه هستند. موتور سیکلت Springfield Dark Horse، همچنین دارای دو محفظه ی بار بوده که هر کدام توانایی حمل 10 کیلوگرم وزن را دارند و می توان آن ها را از طریق کنترل از راه دور باز و بسته کرد.
سیستم ترمز این موتور شامل یک دیسک 300 میلی متری در قسمت جلو و عقب به همراه دو کالیپر در جلو و یک کالیپر در عقب و برای ایمنی بیشتر، سیستم ABS به صورت پایه برای این موتور در نظر گرفته شده است.
advertising