بررسی هوندا اینسایت هیبریدی 2019

خودرولوکس

- 97/10/09
بررسی هوندا اینسایت هیبریدی 2019امروزه صرفا یک خودروی هیبریدی بودن برای محبوبیت کسب کردن در بین مشتریان، دیگر کافی نیست و بسیاری از خودروهای هیبریدی اینک بایستی علاوه بر مصرف سوخت کمتر و قوای محرکه بیشتر، برروی عوامل دیگری که مورد علاقه اکثر مشتریان است نیز تاکید نمایند تا بتوانند به موفقیت مورد نظرشان در بازار دست یابند.هوندا اینسایت (Honda Insight ) نسخه جدید خود را در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک (NYIAS) در سال 2018عرضه کرد این خودرو جزو جدیدترین خودروهای پیشرفته هوندا در بخش مدل های الکتریکی به شمار می آید هوندا نیز علاوه بر توجه به مصرف سوخت مناسب و اصل و نسب اینسایت، برای مدل 2019این خودرو، بیشتر سعی در برجسته نمودن شاخصه‌هایی همچون سکوت کابین، آسایش و تجهیزات این خودروی سدان دارد.
بررسی هوندا اینسایت هیبریدی 2019
هوندا اینسایت به یک پیشرانه 1.5 لیتری اتکینسون چهار سیلندر مجهز شده که توان خروجی آن بالغ بر 107 اسب بخار بوده و گشتاور حاصل از آن به 134 نیوتن متر می‌رسد و 40.5 درصد بازده گرمایی دارد.این سیستم هیبریدی نسل سوم از یک باتری با ظرفیت 1.1 کیلووات ساعت استفاده می‌کند که به صورت ترکیبی قدرت اینسایت را به 151 اسب بخار می‌رساند. قدرت و گشتاور موتور الکتریکی کششی این خودرو نیز برابر 129 اسب بخار و 267 نیوتن متر است. در مقام مقایسه توان خروجی هوندا آکورد معادل 212 اسب بخار است نکته جالب آنجاست که هوندا توانسته تا از طریق حذف گیربکس اتوماتیک متعارف، به مقدار قابل توجهی در وزن و فضا صرفه‌جویی نماید.

موتور برقی کششی مستقیما با چرخ‌های محرک در ارتباط است و در سرعت‌های پایین به تنهایی تمامی نیروی محرکه را به صورت محدود فراهم می‌کند.در سرعت های متوسط، پیشرانه بنزینی یک ژنراتور را می‌چرخاند که در تعامل با باتری، انرژی موتور کششی را تامین می‌نمایند. در دور موتورهای پایین(بار کمتر) موتور بنزینی به طور مستقیم با چرخ های محرک در ارتباط است اما در دورهای بالا، پیشرانه بنزینی و موتور برقی کششی در تعامل با یکدیگر عمل می کند.

نسخه پایه اینسایت LX به‌صورت استاندارد از چراغ‌های LED و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 5 اینچی هستند. از دیگر تجهیزات استاندارد نسخه پایه می‌توان به سیستم صوتی با 6 بلندگو، دوربین دنده‌عقب و ستون فرمان تلسکوپی اشاره کرداینسایت LX به‌صورت استاندارد با بسته سیستم‌های کمک‌راننده هوندا که شامل ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و… می‌باشد عرضه شده است. دیگر ویژگی‌های این خودرو عبارت‌اند از کروز کنترل تطبیقی با عملکرد مناسب در سرعت‌ پایین، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص علائم ترافیکی

هوندا اینسایت به عنوان یک سدان جمع و جور با کیفیت برتر،چیزی بین سیویک و آکورد قرار گرفته و قیمت گذاری شده است. اینسایت در ارائه یک ظاهر جهانی جذاب و بروز تحت عنوان یک سدان جمع و جور با بهره وری سوخت رقابتی با مدل های هیبریدی پیشرو استمدل سطح میانی اینسایت EX قیمت پایه 24060 دلاری داشته و دارای سیستم ورود غیرفعال، صندلی عقب تاشونده با استراحت گاه مرکزی دست و سیستم صوتی با 8 بلندگو می‌باشد. رانندگان همچنین شاهد پورت USB اضافی، سیستم لاین واچ هوندا و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی هستند
advertising