هوندا فیت 2019 معرفی شد

خودرواسپرت

- 97/08/21
هوندا فیت 2019 معرفی شدهوندا در حال عرضه فیت 2019 به بازار خودروی آمریکا بوده و اولین نمونه‌های آن سی‌ام آوریل به نمایندگی‌های فروش وارد خواهند شد.هوندا پس از معرفی آکورد جدید در هفته‌ی پیش، کوچک‌ترین محصول خود را بازطراحی کرده است. فیت جدید چهره تهاجمی‌تری دارد و برای کمک بیشتر به راننده، فناوری‌های زیادی در آن به کار رفته است.
هوندا فیت 2019 معرفی شد
این خودروی کوچک همچنان کاراکتر دوست‌داشتنی و کاربردی خود را حفظ کرده و البته به‌صورت استاندارد از یک گیربکس 6 سرعته دستی استفاده می‌کند. فیت 2019 دارای تریم های LX پایه، اسپورت، EX و EX-L لوکس می‌باشد.

تغییرات داخلی، ظریف و زیرکانه هستند؛ درحالی‌که داشبورد مشابه نمونه‌ی قبلی است. خودروی فیت دارای سان‌روف است که زیبایی خاصی به این خودرو می‌بخشد. این خودرو همچنین می‌تواند با تکنولوژی‌های کمک راننده و ایمنی متنوعی همراه شودطیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ایمنی فعال، از جمله کروز کنترل هوشمند، ترمز خودکار، هشدار برخورد از جلو، سیستم نگهداری مسیر حرکت خودرو و هشدار خروج از لاین جاده در دسترس است. صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی در کنسول مرکزی اکنون به اندوید اتو و اپل کارپلی نیز مجهز شده است.تمامی مدل‌های فیت 2019 دارای تجهیزات قابل‌توجهی همچون دوربین دید عقب، ارتباط بلوتوث، چراغ‌های جلوی خودکار و چراغ‌های عقب LED می‌باشد

قدرت این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور به دست می‌آید. هوندا می‌گوید که مجموعه‌ای از دمپرهای تیون شده، سیستم تعلیق مدرن و تجهیزات فرمان بازسازی‌شده، خاصیت فرمان‌پذیری بهتری به این ماشین می‌دهند.تغییرات جدیدی که در این خودرو ایجاد شده است، باعث افزایش آسایش سرنشینان خودرو در جاده می‌شود. این تغییرات شامل صندلی‌های جدید، پیشرانه و جعبه‌دنده بهینه‌شده، همراه با شیشه‌های آکوستیک چندلایه می‌شوند. همچنین وجود عایق‌های بیشتر در اطراف بدنه خودرو، باعث افزایش سکوت برای سرنشینان می‌شود.
advertising