شاسی بلند جدید مزدا CX-8 مدل 2019

خودرولوکس

- 97/08/10
شاسی بلند جدید مزدا CX-8 مدل 2019شاسی‌بلند CX-8 یکی از جدیدترین محصولات مزداست که در ژاپن مشهور بوده و جایگزینی کوچک‌تر و دیزلی برای مدل بنزینی CX-9 می باشد.CX-8 اساساً نسخه کشیده شده‌ی CX-5 می باشد.
صندلی‌های میانی جادارتر هستند. فضای سر و شانه‌ی CX-8 عالی بوده و این خودرو به لطف روش‌های خلاقانه زیاد از جمله استراحت گاه دستی که دارای دو نگه‌دارنده فنجان و پورت USB می باشد مشکلی درباره فضای داخلی ندارد.صندلی‌های ردیف سوم تنها برای کودکان نیستند. فضای پای کافی برای بزرگ‌سالان وجود داشته درحالی‌که درب‌های عقب نیز تقریباً 90 درجه باز می‌شوند. همچنین صندلی‌های ردیف دوم کشویی باعث می‌شوند ورود و خروج به خود خیلی سخت نباشد.
شاسی بلند جدید مزدا CX-8 مدل 2019
طبیعتاً چنین خودروی پرچم‌داری از تکنولوژی‌های زیادی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل راداری، ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سیستم دید محیطی، دستیار نوربالا، تشخیص علائم ترافیکی و هدآپ دیسپلی اشاره کرد.مزدا CX-8 آساکی از رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی سود برده و دارای چراغ‌های جلو و عقب LED می باشد. داخل کابین این خودرو نیز می‌توان کنترلر چرخشی MZD کانکت و صفحه لمسی 7 اینچی را دید.

مزدا CX-8 اکنون همانند CX-5 اکنون با موتور 2.5 لیتری توربوشارژر قابل خریداری است که 228 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت خود را به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. البته مزدا نسخه تنفس طبیعی از این موتور را هم عرضه می‌کند که در CX-5 و مزدا 3 در دسترس است و 188 اسب بخار قدرت و 252 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین موتور 2.2 لیتری توربودیزل همچنان قابل انتخاب است.

از دیگر تغییرات می‌توانیم به اضافه شدن سیستم G-Vectoring Control Plus که سطح هندلینگ و کیفیت رانندگی را ارتقا می‌دهد.عملکرد این سیستم بسیار جالب است به عنوان مثال در هنگام پیچیدن زمانی که راننده فرمان را پس از پیچ به حالت وسط بازمی‌گرداند، ترمز کمی به چرخ‌های بیرونی اعمال می‌کند تا خودرو سریعتر به مسیر اصلی بازگردد.
advertising