مدل جدید لینکلن نویگیتور فراتر از یک خودرو لوکس

خودرولوکس

- 97/08/09
مدل جدید لینکلن نویگیتور فراتر از یک خودرو لوکسمدل جدید نویگیتور (Navigator) از برند لینکلن یک خودروی لوکس، فراتر از استانداردهای امریکا و نزدیک به سوپرلوکس‌های اصیل انگلیسی باشد این مدل به لطف استفاده از آلومینیوم و طراحی مدرن بدنه، در مقایسه با گذشته بیش از ۹۰ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه می‌کند. زیبایی این خودرو به ظاهر محدود نمی‌شود و فضای داخلی کاملا بازطراحی شده است
مدل جدید لینکلن نویگیتور فراتر از یک خودرو لوکس
نویگیتور به صورت استاندارد با سه ردیف صندلی راحت و بزرگ عرضه می‌شود که در ردیف‌های عقب به صورت دو محور جمع می‌شوند تا یک فضای بار وسیع‌ و کم‌نظیر در میان خودروهای جهان در اختیار سرنشینان باشد.صندلی‌های جلو در این مدل هم الکتریکی، با قابلیت تغییر وضعیت در ۳۰ جهت و مجهز به گرم‌کن داخلی هستند. در ردیف دوم، صندلی‌ها می‌توانند به صورت سه نفره یا دونفره سفارش داده شوند که در حالت دوم خلبانی (Captain’s Chairs) و بسیار راحت خواهند بود. نمایشگر میان داشبورد از نوع ۱۲ اینچی است و ۲ نمایشگر ۱۰ اینچی هم برای سرنشینان عقب قابل سفارش خواهد بود. در فیلم کوتاه زیر، آپشن‌های رفاهی این خودرو، نمایش داده می‌شوند.

پیشرانه‌ی این مدل، توئین‌توربوی ۶ سیلندر و ۳.۵ لیتری است که قدرت ۴۵۰ اسب بخار را از طریق جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک و ۱۰ سرعته‌، به سیستم دودیفرانسیل هوشمند دائمی (AWD) منتقل می‌کند.می‌توان نتیجه گرفت که این خودروی ۲۸۸۵ کیلوگرمی را ظرف ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. بخش اصلی قوای محرک نویگیتور، طبق معمول ساخت شرکت فورد خواهد بود و این‌بار به نظر می‌رسد که با وانت فورد F150، قطعات مشترک زیادی داشته باشد.

فناوری‌های به‌کار رفته در نویگتور، در سطح خودروهای لوکس جهان است که آپشن‌های کامل ایمنی، کروزکنترل هوشمند با حفظ خودرو بین خطوط، دوربین‌های ۳۶۰ درجه و تشخیص‌دهنده‌ی اجسام را شامل می‌شود. سیستم مدرن و هوشمند نور فورد، تنها در این خودرو و لینکلن کنتیننتال وجوددارد که در سرعت‌های بالا، نور را جمع می‌کند تا فواصل دورتری دیده شود و در سرعت‌های پایین با گستردگی بیش‌تر، سطح دید را افزایش می‌دهد. برای علاقه‌مندان خودروهای لوکس که سطح بالاتری از نویگیتور را بخواهند، آپشن برچسب سیاه (Black Label) از شرکت لینکلن به آن‌ها اختصاص داده می‌شود که به‌موجب آن، علاوه بر گارانتی تعمیر و نگهداری بلندمدت خودرو، این مشتریان می‌توانند از سه نوع طراحی داخلی لوکس با تم رنگی اختصاصی نیز بهره‌مند شوند.
advertising