مینی ون جدید هوندا اودیسه 2018

خودرولوکس

- 97/08/21
مینی ون جدید هوندا اودیسه 2018مینی ون هوندا اودیسه از دیرباز خودروی محبوب مشتریان بوده و جدیدترین نسل آن به‌روز شده تا بهتر از همیشه جوابگوی نیازهای مشتریان باشد.هوندا اودیسه 2018 خودرویی کاملاً جدید بوده و اولین محصول این خودروساز با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک می‌باشد. این خودرو همچنین دارای چندین ویژگی فنی و کاربردی جدید به منظور بالا کشیدن خود در کلاسی نسبتاً رقابتی است اودیسه‌ی جدید تعاریف جدیدی از قابلیت‌ها، عملکرد و توانایی‌های یک خودروی خانوادگی ارائه خواهد کرد. از هر زاویه‌ای که به طراحی این خودرو نگاه کنیم، تلاش شده است اعضای خانواده فارغ از این‌که در کدام یک از صندلی‌های ماشین نشسته باشند، حتی در مسافت‌های طولانی نیز راحتی و رضایت کامل داشته باشند
مینی ون جدید هوندا اودیسه 2018
در بخش ظاهری، هوندا نخست از جلوپنجره‌ی جدید خود به‌عنوان تاییدطراحی جدید محصولاتش استفاده کرده است، این جلوپنجره با نام «بال‌های در حال پرواز» شناخته می‌شود. چراغ‌های اصلی جلو توسط نواری از لامپ‌های LED احاطه شده‌اند و آیرودینامیک جلوی ادیسه توسط یک جلوپنجره‌ی فعال بهبود پیدا کرده است. ریلی که درهای عقبی خودرو به‌صورت کشویی روی آن حرکت می‌کنند، به‌صورت مخفی است و در قسمت پایینی پنجره‌ی عقبی پنهان شده است. در قسمت عقبی ادیسه از چراغ‌های LED و درب صندوق بار با قابلیت باز شدن بدون نیاز به دست استفاده شده است.

با ورود به داخل کابین ادیسه نخستین چیزی که جلب توجه می‌کند، افزایش کیفیت مواد به‌کاررفته در کابین است که شامل استفاده از پلاستیک نرم هم می‌شود. اما چیزی که قطعا خریداران ادیسه‌ی جدید را خوشحال خواهد کرد، استفاده از فناوری‌های جدید در داخل کابین این خودرو است. در مقابل دیدگان راننده یک نمایشگر ۷ اینچی از نوع TFT وجود دارد که جایگزین صفحه نشان‌دهنده‌های متداول شده است و برای سیستم ارتباطی و رسانه‌ای خودرو نیز یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن بالا در کنسول مرکزی نصب شده است .

نیروی مورد نیاز برای حرکت هوندا ادیسه‌ی ۲۰۱۸ از طریق یک پیشرانه‌ی شش سیلندر v شکل به حجم ۳.۵ لیتر تأمین می‌شود که به کمک سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های اختصاصی هوندا با نام هوندا i-VTEC می‌تواند ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید کند. برای این خودرو همچنین دو نوع جعبه دنده قابل انتخاب است که یکی ۹ دنده‌ی خودکار و دیگری ۱۰ دنده‌ی خودکار است. لازم به ذکر است که جعبه دنده‌ی ۱۰ سرعته تنها در مدل‌های فول این خودرو قابل انتخاب است. اودیسه به‌صورت متوسط مصرف سوخت قابل‌احترام 10.7 لیتری دارد اما رقیبی همچون کرایسلر پاسیفیکا هیبرید در چرخه ترکیبی می‌تواند مصرفی 7.3 لیتری داشته باشد.

مینی ون‌ها که بی‌وقفه اقدام به جابجایی افراد زیادی می‌کنند باید از نظر ایمنی در سطح بالایی باشند. اودیسه در این بخش کاملاً می‌درخشد و اخیراً امتیاز بالای Top Safety Pick+ را از IIHS دریافت کرده که بالاترین امتیاز ایمنی می‌باشد. همچنین بسته ایمنی هوشمند هوندا دارای تجهیزاتی همچون هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی است.
advertising