بررسی عمیق پیکاپ هوندا ریج لاین 2017

خودروآفرود

- 97/09/13
بررسی عمیق پیکاپ هوندا ریج لاین 2017پیکاپ کوچک هوندا در سال 2016و با وقفه‌ای کوتاه به بازار بازگشته است و بسیاری از ضروریات یک پیکاپ خوب را به همراه دارد. ریجلاین از سواری بر روی یک قالب بدنه به همراه سیستم تعلیق کاملاً مستقل بهره می‌برد و از محفظه‌ی بار با درب بازشو با دو لولا استفاده می‌کند.ریج‌لاین 2017 نام نسل جدید پیکاپ‌های سایز متوسط هوندا را یدک می‌کشد. طراحی این خودرو به گونه‌ای پیش رفته که آن را به یک وسیله نقلیه مدرن در تمام زمینه‌ها تبدیل نموده و ظاهری‌ رسمی‌تر به عنوان یک پیکاپ به این خودرو بخشیده است
بررسی عمیق پیکاپ هوندا ریج لاین 2017
نمای خارجی مدرن و شیک، بدنه ای با ضلع دار ورزشی جدید و نمای بیرونی که در خودرو های پیشرفته وانت هوندا قرار دارد.با فاصله ی دو محوراین خودرو 3/3اینچ افزایش داشته است به نحوی که تا 3/3اینچ در مقابل نسل قبلی افزایش داشته سات.افزایش طول کلی به مقدار 3/1اینچ و و فضای بار این خودرو به میزان 3/9اینچ در طول و 5/5اینچ در عرضاز جمله تغیرات ابعادی این خودروست.شیشه جلو در هوندا ریج لاین توکار است و به شدت سبب کاهش سر و صدای و بهبود بهره وری سوخت می شود. البته این خودرو از اسپویلر در لبه عقب کابین مسافر و بالای سقف استفاده کرده است که سبب افزایش راندمان خواهد شد.در اطراف تمام پنجره ها و دستگیره های درب خودرو از کروم استفاده شده است که سبب داشتن ظاهری مجللتر در اسن خودرو است.این خودرو دارای رینگ های استاندارد 18 اینچی 6 پراست.

هوندا ریج لاین مدل 2017 دارای موتور6 سیلندر با حجم موتور 3/5لیتر است که دارای یک گیربکس 6 سرعته است که می تواند 280 اسب بخار قدرت و 262 نیوتن بر متر گشتاور تولید کند.سیستم تزریق در این خودرو از نوع تزریق مستقیم است و می تواند ۰ تا 100 خود را در 7/5ثانیه بدست بیاورد.بیشترین سرعت این خودرو 120 مایل در ساعت است و دارای دو نوع سیستم انتقال نیرو است یکی محور جلو و دیگری چهار چرخ متحرک است.در زمینه افرایش قابلیت بکسل، از جمله موارد جدید است که در این سبک خودرو ها مورد توجه است. حداکثر ظرفیت بار این خودرو 1584پوند (718/5 کیلوگرم) کم و تا 5000پوند (2268 کیلوگرم) را کی تواند بکسل کند
این عملکرد هوندا را در صدر سگمنت پیکاپ های میدسایز با پیشرانه‌های بنزینی قرار می‌دهد. البته فقط شورلت کلرادوی دیزلی مسافت بیشتری را با یک باک طی می‌کند. بهتر از همه اینکه ریجلاین به خاطر مصرف سوخت خوب از قدرت پیشرانه نگذشته است. در هنگام تخت گاز، این خودرو سریع احساس می‌شود و هوندا ادعا می‌کند که در این سگمنت ریجلاین سریع‌ترین شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت را دارد.

در این کابین شما با فضایی بسیار راحت و دلپذیر مواجه خواهید شد. مواد و مصالح به کار رفته شرایط خوبی دارند و طراحی جذابی در داشبورد به کار رفته است. سطح تکنولوژی‌های به کار رفته در این کابین، مسلماً از بسیاری از رقبای ریج‌لاین بالاتر است. هوندا در داخل فضای داخلی خودرو از یک صفحه لمسی 8 اینچی با امکانات سرگرمی و راهبری بهره گرفته است که می‌تواند شما را در شرایط مختلف همراهی کند. این صفحه نمایش امکانات مختلفی مانند Apple CarPlay،Android Auto و هوندا لینک را در خود دارد. کابین ریج‌لاین نیز مانند ابعاد خارجی افزایش سایز داشته است که باعث می‌شود سرنشینان فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند.

تکنولوژی جدید همچنین کمک می‌کند تا ریجلاین ایمن‌تر باشد. سیستم احساس هوندا در این تراک در دسترس بوده و مواردی همچون کروز کنترل تطبیق شونده، دستیار حفظ خطوط، کاهش خروج از خط، هشدار برخورد جلو، هشدار ترافیک عقب و تشخیص نقاط کور را در برمی‌گیرد. دستیار حفظ خطوط شناخته‌شده‌ترین سیستم بوده اما ممکن است که هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها باعث مزاحمت شود. این سیستم تلاش دارد تا خودرو را در مرکز خط نگه دارد که امری ایده‌آل است اما با کوچک‌ترین تغییری، تراک برخلاف حرکت دستان شما تلاش می‌کند و احساسی غیرطبیعی ایجاد می‌شود.
advertising