وانت پیکاپ آمیکو آسنا پیکاپ قدرتمند

خودروآفرود

- 97/08/07
وانت پیکاپ آمیکو آسنا پیکاپ قدرتمندشرکت آمیکو هم که به محصولات سنگین و نیمه سنگینش مشهور بوده با اقدامی سنجیده سعی کرده است که به این بازار خلوت با قدرت کامل وارد شود ، از همین رو مدتی پیش عرضه وانت پیکاپ آسنا و آراز با ظاهر جذاب و تنومند را آغاز کرده است
وانت پیکاپ آسنا محصول کمپانی چینی Huanghai می باشد که در بازار چین با نام N2 عرضه شده است طراحی ظاهری محصولات این شرکت به شدت به محصولات آمریکایی و ژاپنی نزدیک است و همین امر باعث گردیده که به سرعت بتواند بین دوستدارن این گونه خودروها محبوب گردد. شرکت آمیکو قصد دارد Huanghai N2 دو کابین را با برند آمیکو و با نام آسنا در بازار ایران عرضه نماید.
وانت پیکاپ آمیکو آسنا پیکاپ قدرتمند
وانت پیکاپ آسنا در نمای جلو خودرو از چراغهای با قاب مشکی رنگ و طراحی شده با زوایه تند بهره می برد . در بین چراغها ، جلو پنجره مشکی رنگی وجود دارد که در مرکز آن برند آمیکو با فونت بسیار بزرگ خود نمایی می کند .سپر بزرگ که در وسط آن بدلیل ارزان سازی از پلاستیک سیاه استفاده شده و در طرفین آن چراغهای مه شکن تعبیه شده است در تهاجمی کردن نمای جلویی خودرو نقش بسزایی دارد. تمامی موارد ذکر شده در کنار هم ظاهر یک وانت پیکاپ قدرتمند و جوان پسند را فراهم آورده که می تواند برای آفرود دوستان بسیار جالب باشد.
وقتی به نمای جانبی آسنا می رسیم ارتفاع بلند،رینگ های جذاب و لاستیک بزرگ در کنار رکاب جذابیت دو چندان به این خودرو بخشیده است بدون شک این وانت پیکاپ با ظاهر جذاب و قدرتمندش براحتی بین آفرود دوستان و جوانان محبوب می گردد .

کابین وانت آسنا با نمایی نسبتا جذاب که سعی شده با استفاده از قطعات پلاستیک نقره ای رنگ در برخی نقاط مانند غربیلک فرمان و دور خروجی هوا به بر زیبایی آن افزوده شود. همچنین صفحه نمایش کوچک کار شده در میانه داشبورد به منظور مدرن تر شدن کابین خودرو مناسب به نظر می رسد. پشت آمپر این خودرو هم بصورت سیلندر و با عقربه های کلاسیک طراحی شده که برای یک وانت پیکاپ راضی کننده است.وانت آسنا و آراز هر دو به یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر با بیشنه قدرت 143 اسب بخار و حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر مجهز گردیده که طبق ادعای سازنده ،این پیشرانه طراحی شده توسط میتسوبیشی ژاپن است . اما نقطه قوت این موتور دوگانه سوز بودنش خواهد بود که علاوه بر بنزین با گاز هم به فعالیت خود ادامه می دهد
وانت پیکاپ آسنا به امکاناتی نظیر ایموبولایزر با سیستم ضد سرقت ،صندلی چرمی ،گارد ایمنی اتاق،رکاب ،دوربین دید عقب ،فرمان هیدرولیک ،کنترل سیستم صوتی روی فرمان ،صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای ،شیشه های برقی و تهویه مطبوع مجهز شده است.
advertising