ویژگی های کیبورد هرمس پی3

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/08/04
ویژگی های کیبورد هرمس پی3در این جا می خواهیم به بررسی کیبورد مکانیکی گیمینگ RGB مدل Hermes P3 بپردازیم، با ما همراه باشید

بی اغراق بدون داشتن کیبورد و ماوس بخشی از لذت بازی با کامپیوتر از دست خواهد رفت، چون این دو بخش تنها راه ارتباطی برای مدیریت و انجام بهتر کارها و بازی در کامپیوتر است و بدون آنها عملا کار خاصی نمی توان کرد. با توجه به این موضوع بخشی از فعالیت شرکت های توسعه دهنده تجهیزات جانبی معطوف به ساخت محصولات متنوع در این زمینه شده است تا هر چه بیشتر لذت بازی و استفاده از کامپیوتر را ارتقا بدهند و کاربران تجربه ای متفاوت را تجربه کنند. با توجه به این موضوع شرکت های زیادی دست به کار شدند و محصولات مختلفی را روانه بازار کرده اند که هر کدام امکانات و قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یکی از شرکت های که در این زمینه فعالیت دارد شرکت تایوانی GAMDIAS است که محصولات جانبی مختلفی را برای علاقه مندان به بازی روانه بازار کرده است. در کل محصولات این شرکت در سه زمینه تجهیزات جانبی بازی، صندلی بازی و قطعات که شامل پاور، کیس و خنک کننده می شود به بازار ارائه می شود. در این بررسی می خواهیم نگاهی به کیبورد مکانیکی RGB مخصوص بازی این شرکت بیاندازیم. نکته جالب در مورد این محصول استفاده از نام Hermes است که از خدایان یونان است. هرمس پسر زئوس بوده است و دومین فرد جوان در بین دوازده خدای یونان بوده است. با این اوصاف بریم ببینم که این محصول در عمل چگونه ظاهر می شود.

طراحی و امکانات کیبورد


Hermes P3 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک مات است. کیفیت ساخت بخش پلاستیکی خوب است و براحتی روی آن خراش نمی افتد. اما تمام بخش های کیبورد از پلاستیک ساخته نشده است. در صفحه ای که زیر کلیدها (سطح فوقانی) قرار می گیرد این شرکت از یک صفحه فلزی استفاده کرده است که لبه های آن به خوبی صیقل داده است و باعث شده است که جذابیت بصری خوبی پیدا کند.
advertising