کمپانی هوندا نسخه جدید CR-V مدل 2019 را معرفی کرد

خودرواخبار

- 97/08/28
کمپانی هوندا نسخه جدید CR-V مدل 2019 را معرفی کردهوندا یکی از پرفروش ترین وبهترین کراس اوور های جهان بنام هوندا CR-V را در نسخه جدید و با کیفیت و برخی به‌روزرسانی‌های ملایم و اندک در آمریکا عرضه می شود
این خودروی شاسی بلند پیشرفته تر از قبل شده است اما هوندا می‌توانست بیشتر از این تلاش کند که تغییرات اساسی تری نسبت به نسخه فیس لیفت 2017 داشته باشد تنها تغییر CR-V 2019 اضافه شدن رنگ بدنه‌ی سفید پلاتینیومی به لیست آپشن ها می‌باشد. این رنگ جدید جایگزین رنگ سفید الماسی قبلی شده و CR-V هم‌اکنون با 10 رنگ بدنه در دسترس است.
کمپانی هوندا نسخه جدید CR-V مدل 2019 را معرفی کرد
موتور استفاده شده در هوندا CR-V شامل یک موتور ۲٫۰ لیتری i-VTEC ATKINSON بنزینی و دو موتور الکتریکی است تا راندمان واقعی را به شما ارائه کند. کسانی که بخواهند می توانند یک موتور ۱٫۵ لیتری بنزینی VTEC توربوشارژ هم خریداری کنند که عملکرد بهتر و مصرف سوختی کمتر داشته باشند.گیربکس خودرو به صورت دستی شش سرعته یا انتقال اتوماتیک CVT است و در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

فضای داخلی و اینکه برای اولین بار است از مدل هفت صندلی را نیز در لیست فروش قرار می دهد می تواند محبوبیت بیشتری نیز پیدا کند.داشبورد دارای دو صفحه نمایش ۷ اینچی است، در حالی که یکی برای کنترل اطلاعات خودرو استفاده می شود دیگری برای سیستم تهویه و مولتی مدیا بکار می رود.

هوندا CR-V 2019 قیمت پایه‌ی 24350 دلاری برای نسخه‌ی تک دیفرانسیل LX دارد. قیمت مدل چهار چرخ محرک LX نیز از 25750 دلار آغاز می‌شود. قیمت هر دو نسخه 100 دلار افزایش یافته است.
advertising