معرفی خودروی فرمول 1 مرسدس بنز در سال 2020

خودرواخبار

- 98/11/25
معرفی خودروی فرمول 1 مرسدس بنز در سال 2020تیم فرمول 1 مرسدس-ای ام جی پتروناس از پوشش بدنه‌ی خودروی فرمول 1 خود برای سال 2020 رونمایی کرده است. در حقیقت برای این کار از همان خودروی مسابقه‌ای سال پیش استفاده شده است.این رویداد با اعلام همکاری 5 ساله با INEOS همراه بوده است. این شرکت جهانی هم اکنون رابطه ای نزدیکتر با فرمول 1 دارد؛ اما خودروی سال 2020 مرسدس تا چند روز دیگر در پیست سیلورستون حضور خواهد یافت تا تست های خود را انجام دهد.

توتو ولف مدیرعامل تیم گفته است:
همکاری با INEOS لحظه‌ای بسیار پرافتخار برای ماست. جاه‌طلبی، پویایی و شوق کارآفرینی این شرکت کاملاً با روح مرسدس-ای ام جی پتروناس همخوانی دارد.
این مدیر ارشد ادامه داده است:
این همکاری جدید زیرساخت مهمی برای برنامه‌های آتی ما در فرمول 1 است. همکاری یاد شده بار دیگر نشان دهنده‌ی جذابیت ورزش برای برندهای جهانی است.
معرفی خودروی فرمول 1 مرسدس بنز در سال 2020
همکاری 5 ساله مرسدس با INEOS خط بطلانی بود بر شایعات خروج مرسدس از فرمول 1 پس از فصل 2020. برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند استون مارتین به عنوان یک تیم مسابقه‌ای ری برند شده به فرمول 1 بازمی‌گردد.

مؤسس INEOS نیز گفته است:
تبدیل شدن به همکار اصلی بهترین تیم فرمول 1 دنیا مایه افتخار است. ما با یکی از با پرستیژترین برندهای دنیا یعنی مرسدس بنز همکاری می‌کنیم.

اما نوع طراحی، رنگ‌ها و پوشش بکار رفته در بدنه‌ی خودروی فرمول 1 مرسدس-ای ام جی پتروناس مشابه خودروی سال پیش بوده و تنها طرح قرمز رنگ به خاطر همکار جدید روی آن دیده می‌شود. ما امیدواریم مرسدس بهبودهایی بیشتر در طراحی خودروی خود انجام دهد.
advertising