تیم مرسدس برای فصل 2019 فرمول یک خودرو W10 را معرفی کرد

خودرواسپرت

- 97/11/26
تیم مرسدس برای فصل 2019 فرمول یک خودرو W10 را معرفی کردمرسدس در روز چهارشنبه تعدادی تصویر از ماشین جدید خود را منتشر کرد که توسط لوئیس همیلتون و والتری بوتاس در سیلوراستون برای تیزر تبلیغاتی تست خواهد شد تیم فرمول یک مرسدس از ماشین 2019 خود با نام W10 رونمایی کردند و آن ها امیدوارند در فصل جدید، ششمین عنوان قهرمانی متوالی را بدست آورند.خودرو W10 مرسدس بنز باتوجه‌به مقررات جدید و سازگاری با قوانین ساخته شده؛ اما طرح رنگ آن به‌همراه فاصله‌ی محوری همانند مدل پیشین سال 2018 خواهد بود
تیم مرسدس برای فصل 2019 فرمول یک خودرو W10 را معرفی کرد
مهندسان مرسدس مجبور شدند پاوریونیت را تغییر دهند تا با مقررات آیرودینامیکی تطابق بیشتری داشته باشد. همچنین در قوانین جدید، حداکثر مجاز سوخت 5 کیلوگرم افزایش یافت تا به 110 کیلوگرم برسد. کار روی خودروِ جدید فرمول یک مرسدس بنز از16 ماه پیش آغاز شد؛ یعنی زمانی‌که این تیم تازه به چهارمین عنوان قهرمانی خود دست یافته بود. بیش از نصف مهندسان در دفتر طراحی تمام تابستان‌2018 را روی خودرو کار می‌کردند. به‌طور کلی، حدود 7.000نقشه طراحی شد و قطعات مختلف برای سازگاری با قوانین جدید ساخته شدند. زمستان کار در مراحل نهایی قرار داشت و اجزایی از زیرسیستم‌ها، مانند سیستم انتقال قدرت و تعلیق و خنک‌کاری، به مرحله‌ی تولید رسیدند.

توتو ولف مدیر مرسدس در مورد خودروی جدید این تیم می گوید:


برای همه تیم ها یک چالش جدید خواهد بود. شما می دانید که مقررات به طور قابل ملاحظه ای تغییر یافته و اگر بخواهیم به قهرمانی در این مسابقات دست یابیم، باید شروعی محکم داشته باشیم. ما مجبوریم که دوباره توانایی های خود را در برابر رقبا اثبات نماییم. شروع فصل با صفر امتیاز برای هر تیمی شروع می شود و نمی توان از هم اکنون کاپ قهرمانی را در دستان خود تصور کنیم. ما مشتاق هستیم تا W10 را در بارسلونا تست نماییم تا برای اولین گرندپری فصل که در ملبورن آغاز می شود، آماده باشیم.

لوئیس همیلتون نیز درباره‌ی فصل جدید گفت:


در فصل تعطیلات و کریسمس، با خانواده اوقات خوشی گذراندم. حالا پس از پایان تعطیلات، تمام توجه خود را روی مسابقه متمرکز کرده‌ام و به چیزی جز موفقیت فکر نمی‌کنم. 2018 سال بسیار موفقی برایم بود؛ اما فکر می‌کنم امسال خیلی بهتر باشد. در فصل جاری، می‌خواهم به چیزهای بزرگ‌تری برسم و به تلاش ادامه دهم.
advertising