تیم رد بول برای فصل 2019 فرمول یک از خودرو RB15 با موتور ژاپنی رونمایی کرد

خودرواسپرت

- 97/11/26
تیم رد بول برای فصل 2019 فرمول یک از خودرو  RB15 با موتور ژاپنی  رونمایی کرددر ادامه رونمایی تیم های فرمول یک از خودروهای جدید خود برای فصل 2019، تیم ردبول نیز خودروی جدید خود را رونمایی کرد. خودروی جدید تیم ردبول RB 15 نام دارد.ردبول پس از سال ها به همکاری خود با رنو پایان داده است و از فصل 2019 هوندا موتورهای تیم رنو را تامین خواهد کرد. همچنین همانند فصل گذشته نام آستون مارتین به عنوان اسپانسر اصلی ردبول روی خودروی قرمز و مشکی این تیم دیده می شودردبول برای فصل 2019 فرمول یک به همکاری بلند مدتش با رنو پایان داد و با هوندا به عنوان تامین کننده پاور یونیت قرارداد امضا کرد و شاهد لوگو و نام این کمپانی ژاپنی بر روی دماغه و کاور موتور RB15 هستیم
تیم رد بول برای فصل 2019 فرمول یک از خودرو  RB15 با موتور ژاپنی  رونمایی کرد
رانندگان تیم ردبول در فصل 2019 را مکس ورشتپن و پیر گسلی تشکیل خواهند داد و امروز این مکس ورشتپن بود که با خودروی جدید ردبول در پیست سیلوراستون در بریتانیا حاضر شدردبول برای روز ابتدایی این رونمایی از طرح کاملا متفاوتی نسبت به سال های گذشته استفاده کرده که ممکن است برای تست های پیش فصل بارسلونا و یا مسابقه استرالیا شاهد طرحی متفاوت باشیم.
مکس ورشتپن اکنون بعنوان راننده با تجربه ردبول اعلام کرد:
به نظر من تا قبل از استرالیا نمی توان اهداف را مشخص کرد و انجام این مسئله کمی کورکورانه خواهد بود. اما همه چیز به ماشین و پکیجی است که دریافت می کنید و بقیه مسیر را آسان می کند.
advertising