رونمایی از کوروت سفارشی جدید در دیتونا

خودرواسپرت

- 97/11/01
رونمایی از کوروت سفارشی جدید در دیتوناشورولت بازم هم زمان رونمایی از کوروت مدل 2020را به وقت دیگری موکول کرد و در نمایشگاه دیترویت معرفی نکرد اما شورولت نسخه جدید کوروتی را برای مسابقات رولکس24 در دیتونا آماده میکند این خودرو از نوع پیشرانه وسط مشهوری نیست که در آینده خواهیم دید بلکه نمونه‌ی سفارشی از کوروت 2019 خواهد بود.
شورولت هنوز از مشخصات این خودرو اطلاعاتی ارائه نکرده است اما با توجه به زمان‌بندی معرفی آن می‌توان گفت شاهد آخرین کوروت پیشرانه جلوی جدید خواهیم بود. به همین خاطر امکان دارد این خودروی سفارشی ادای احترامی به تاریخچه‌ی کوروت که از سال 1953 شروع شده باشد.نگاهی سریع به صفحه ویکی پدیای کوروت نشان می‌دهد پیشرانه‌ی ZL-1 آپشن جدیدی برای کوروت 1969 بوده است.
رونمایی از کوروت سفارشی جدید در دیتونا
به این ترتیب این خودروی پرفورمنس امسال پنجاهمین سالگرد تولید خود را جشن می‌گیرد بنابراین احتمال دارد شورولت اقدام به معرفی مدلی کند که ادای احترام به این خودرو است. البته این تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و شاید با خودروی کاملاً متفاوتی روبرو شویم.
صرف‌نظر از خودروی جدید شورولت، این خودروساز در سال‌های گذشته نسخه‌های سفارشی کوروت را معرفی کرده است. سال پیش شاهد معرفی کوروت کربن 65 ادیشن بودیم که برای گرامیداشت شصت و پنجمین سالگرد تولید این خودرو ارائه شده بود. دو سال قبل هم کوروت Z06 C7.R معرفی شد که نسخه‌ی جاده‌ای از مدل مسابقه‌ای به همین نام بود.این خودروی مرموز بیست و پنجم ژانویه در دیتونا معرفی خواهد شد بنابراین منتظر خبرهای بیشتری دراین‌باره باشید.
advertising