رونمایی زود هنگام شورولت تراکر2020 در چین

خودرواخبار

- 97/10/28
رونمایی زود هنگام شورولت تراکر2020 در چیناخیرا یک تیزرغیر واضح ازکراس اوور شورولت در فضای مجازی منتشر شدو اکنون در چین تصاویر واضحی از این خودرو منتشر شده است
اگرچه اوایل تصور بر این بود که خودروی مورد بحث نسل جدید تراکس است اما شورولت از نام “تراکر” استفاده کرده است. این خودروساز قبلاً از نام تراکر برای مدل تراکس در چندین بازار همچون برزیل استفاده کرده بود اما این کراس اوور ظاهراً از نسل آینده‌ی تراکس جدا شده است. جالب اینکه خود تراکس می‌تواند به تریل بلیزر تغییر نام دهد.
رونمایی زود هنگام شورولت تراکر2020 در چین

ویژگی های تراکر2020


طراحی شیک این خودرو دارای برخی ویژگی‌های بلیزر و سیلورادو می‌باشد. طراحی تراکر در نمای جلو نشان دهنده‌ی گلگیرهای قلدر برادر پیکاپ بوده و برخی تشابهات به بلیزر نیز وجود دارد.جدای از این موارد، تراکر دارای جلوپنجره‌ای است که بالای ورودی بزرگ هوا جا خوش کرده است. همچنین می‌توان به کاپوت پف کرده، پوشش‌های پلاستیکی بدنه و سقفی خمیده اشاره کرد.

این خودرو از پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری توربو با قدرت 115 اسب بخار استفاده خواهد کرد. ظاهراً این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته دوکلاچه متصل است. البته اطلاعات زیادی توسط شورولت منتشرنشده است اما ابعاد آن کمی بزرگ‌تر از تراکس کنونی خواهد بود. البته ارتفاع کلی خودرو علیرغم طول و فاصله بین محوری بیشتر حدود 50 میلی‌متر کم خواهد شد
احتمالا تراکر در مارس معرفی میشود اما احتمال عرضه‌ی آن در آمریکا پایین است. جنرال موتورز قبلاً گفته بود این خودرو را در بازارهایی همچون چین، مکزیک و آمریکای جنوبی عرضه خواهد کرد.
advertising