کراس اوور اشکودا کاروک RS معرفی می شود

خودرولوکس

- 97/10/11
کراس اوور اشکودا کاروک RS معرفی می شوداشکودا برند خودرو ساز اهل جمهوری چک برای سال 2019 برنامه های فراوانی تدارک دیده است این خو درو ساز مطرح اقدام به معرفی ساپرب فیس لیفت با پیشرانه پلاگین هیبریدی خواهد کر اما این تمام ماجرا نیست اشکودا هاچبک جمع‌وجور اسکالا را نیز به جنگ فولکس‌واگن گلف خواهد فرستادهمچنین شاهد معرفی یک کراس اوور ساب کامپکت شکل گرفته بر مبنای کانسپت ویژن X خواهیم بود. البته باید به رخ نمایی سیتی گوی الکتریکی هم اشاره کنیم.
کراس اوور اشکودا کاروک RS معرفی می شود
در خبر جدیدی که منتشر شده است اشکودا تصمیم دارد علاقه مندان خود را غافلگیر کند ونسخه RS خودروی کاروک را رونمایی کند. کاروک آر اس جدید که بعد از اکتاویا RS و کودیاک RS رونمایی می‌شود این کراس اوور که به شکل استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق تطبیقی خواهد بود و از پیشرانه‌ی آشنای 2 لیتری فولکس‌واگن سود خواهد برد.

این پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربو قدرتی در حدود 300 اسب بخار خواهد داشت و بنابراین قدرت بیشتری در مقایسه با خروجی 236 اسبی برادر بزرگ‌تر خود نشان خواهد داد. گشتاور پیشرانه‌ی کاروک RS در حدود 500 نیوتون متر خواهد بود که به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از گشتاور 380 نیوتون متری کودیاک RS می‌باشد

جدای از تولید یک کراس اوور اسپورت، آینده‌ی محصولات RS اشکودا می‌تواند روشن‌تر باشد زیرا این خودروساز احتمال تولید هاچبک اسپورت فابیا RS را رد نکرده است. قبلاً تولید یک نسخه‌ی الکتریکی RS تأیید شده است و شاید یک روزی شاهد تولید اسکالا RS هم باشیم.
در عین حال، خودروی کاروک RS گفته می‌شود سال 2019 وارد بازار خواهدشد و با این اوصاف، می‌توان نمایشگاه فرانکفورت و ماه سپتامبر را برای آن پیش بینی کرد. در نمایشگاه ژنو که زودتر برگزار می‌شود احتمالاً شاهد رونمایی کراس آور کوچک جدید شرکت و مدل فیس لیفت سوپرب خواهیم بود
advertising