نسل جدید اسکودا کودیاک GT 2019

خودرواسپرت

- 97/08/25
نسل جدید اسکودا کودیاک GT 2019اسکودا کودیاک GT مدل جدیدی است که در دسته اولین کوپه ی شاسی بلند قرارمی گیرد.این خودرو قرار است به طور انحصاری برای بازار چین در نظر گرفته شود، نقطه عطفی برای این کمپانی که با حضور قوی و پویا و قابلیت حضور در مهم ترین بازار جهانی را بدست می آورد. چین تنها بازار جهانی است که اسکودا در مجموع چهار مدل SUV در آن ارائه می دهد: کامیک، کاروک، کودیاک و اسکودا کودیاک GT که از سال دیگه به آن ها اضافه خواهد شد.این خودرو دارای قابلیت های زیادی است.از جمله آن ها می توان داشتن توانایی و قابلیت یک SUV با ظرافت و دینامیک یک کوپه دانست که در نوع خود خاص است.
نسل جدید اسکودا کودیاک GT 2019
در نقد طراحی کودیاک GT باید گفت، جز بخش عقب این مدل که کاملاًً جدید است، در سایر بخش‌ها باید ریزبین یا طرفدار پروپاقرص اشکودا بود تا تفاوت‌های GT را از مدل استاندارد کودیاک تشخیص داد. این دو مدل در نمای روبرو تفاوت چندانی ندارد، تنها برخی تغییرات جزئی، مثل جلو پنجره‌ی کوچک‌تر و طراحی متفاوت بخش پایینی سپر را در مدل GT می‌توان مشاهده کرد. اما در نمای عقب این دو خودرو کاملاًً متفاوت هستند و مدل GT ظاهری اسپرت‌تر از مدل استاندارد کودیاک دارد.

چراغ‌های عقب مدل GT، کاملاًً جدید و دارای زوایای تیز هستند؛ اسپویلر استفاده شده در عقب ابعاد بزرگ‌تری دارد. اگر به‌جزئیات اشکودا کودیاک GT دقت کنید، کد 380 4*4 روی درب صندوق عقب توجه شما را جلب خواهد کرد؛ این کد به قوای فنی اشاره ندارد، چون قوی‌ترین نسخه‌ی کودیاک GT به پیشرانه‌ی چهار سیلندر توربوشارژ با حجم ۲ لیتر مجهز است که می‌تواند ۲۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند.اشکودا کودیاک GT به صورت استاندارد به جعبه‌دنده‌ی دو کلاچه‌ی خودکار و سیستم چهار چرخ محرک مجهز است. البته مدل تک دیفرانسیل محور جلو، با پیشرانه‌ی ۲ لیتری و قدرت ۱۸۶ اسب بخار، قیمت کمتری دارد. به‌گفته‌ی مدیر ارشد اشکودا در چین، کودیاک GT با طراحی اسپرت و ارائه‌ی تجربه‌ی رانندگی متفاوت، خریداران جدیدی در بازار این کشور آسیایی جذب می‌کند.
advertising