فیات از کانسپت مفهومی جدید فست بک رونمایی کرد

خودرواخبار

- 97/08/24
فیات از کانسپت مفهومی جدید فست بک رونمایی کردکمپانی فیات از کانسپت جدید خود به نام فست بک در نمایشگاه خودرو سائوپائولو برزیل رونمایی کرد این خودرو نشان از تکامل ورشد این برند خودرو ساز دارد کانسپت فست‌بک توسط مرکز طراحی فیات در برزیل طراحی شده و این شرکت به‌دنبال گسترش حضور خود در این منطقه است.
کانسپت فست بک به عنوان یک خودرویی هیبریدی که بین کلاس‌های شاسی‌بلند، سدان و کوپه قرار می‌گیرد فیات برزیل می‌گوید فست بک روحی ایتالیایی داشته و از خطوط برجسته‌ای سود می‌برد که نشان دهنده‌ی حس جوانی و ظرافت می‌باشد. این خودرو بر پایه‌ی چهار اصل جدید طراحی شده است: انسان، برجستگی، امروزی و منعطف و یکپارچگی.
فیات از کانسپت مفهومی جدید فست بک رونمایی کرد
برخی از ویژگی‌های طراحی این خودرو از پیکاپ تورو گرفته شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شکل جلوپنجره و چراغ‌های جلو اشاره کرد؛ اما کلیت خودرو بسیار متفاوت کار شده است.
داخل کابین این خودرو داشبوردی آینده‌نگرانه را با سه صفحه‌نمایش می‌بینیم. یکی از صفحات نمایش برای اطلاعات راننده بوده و دومی برای سیستم اطلاعات سرگرمی است و نهایتاً صفحه‌نمایش سوم نیز کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع را در خود جای داده است. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی کابین می‌توان به غربیلک فرمان اسپورت و صندلی‌هایی متفاوت اشاره کرد.

فست بک عضلانی‌تر به نظر می‌رسد و از خط سقف خمیده و شیشه عقب متمایز و نمای عقب با ارتفاع بالاتر سود می‌برد. این فرم خاص شاسی بلندهای کوپه است. البته از نظر ما خیزهای بخش عقب شباهت زیادی به ب ام و X6 دارند. همانند اکثر کانسپت های امروزی، فست بک کانسپت فاقد دستگیره‌های درب مرسوم بوده و آینه‌های جانبی نیز جای خود را به دوربین‌ها داده‌اند.
advertising