مشخصات کراس اوور کوچک فولکس واگن T-Cross 2019

خودرواسپرت

- 97/10/06
مشخصات کراس اوور کوچک فولکس واگن T-Cross 2019فولکس‌واگن اولین جزئیات شاسی‌بلند کوچک T-Cross 2019 جدید را منتشر کرد این خودرو به عنوان مدل پایه در سبد محصولات شاسی‌بلند فولکس‌واگن عمل خواهد کرد.فولکس واگن T-Cross به عنوان کوچکترین کراس اوور این شرکت، تنها در اروپا و آسیا عرضه خواهد شد
مشخصات کراس اوور کوچک فولکس واگن T-Cross 2019

نمای بیرونی تی کراس


این خودرو بر پایه پلتفرم MQB ساخته شده و اگر به آن به عنوان یک پولوی قدبلندتر نگاه کنید خیلی به بیراهه نرفته‌اید!کوچک‌ترین شاسی‌بلند فولکس‌واگن طول 4107 میلی‌متری و ارتفاع 1558 میلی‌متری داشته و به این ترتیب کمی بزرگ‌تر از پولو خواهد بود. فولکس‌واگن می‌گوید این شاسی‌بلند جدید کابینی جادار و محفظه بار 455 لیتری خواهد داشت که در این کلاس بیشترین میزان است.

مشخصات پیشرانه


T-Cross به طور استاندارد از یک موتور سه سیلندر توربو شارژ بهره می برد که با 95و 115اسب بخار قدرت عرضه می شود. نسخه بنزینی قدرتمندتر این خودرو مجهز به یک موتور1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 150 اسب بخار قدرت است. مدل دیزلی این کراس اوور از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو با 95 اسب بخار قدرت، بهره می برد. فولکس اعلام کرده که در آینده یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ چهار سیلندر با 148 اسب‌بخار قدرت به پیشرانه های دیگر این کراس اوور اضافه خواهد کرد.پیشرانه های T-Cross با آخرین استانداردهای آلایندگی یورو 6d-TEMP مطابقت داشته و تمامی آن ها، توسط گیربکس‌های پنج و شش سرعتهٔ دستی و یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه وارد بازار می شوند. تمامی نسخه های T-Cross به صورت دیفرانسیل جلو عرضه خواهند شد.

نمای داخلی فولکس واگن تی کراس


کابین فولکس‌واگن T-Cross جدید دارای تریم های رنگی گوناگون، پشت آمپرهای دیجیتالی سفارشی و جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی خواهد بود. همچنین شارژ بی‌سیم گوشی و چهار پورت USB نیز برای سرنشینان تدارک دیده شده است.صندلی های عقب این خودرو کشویی بوده و تا 14 سانتی متر قابلیت جا به جایی دارد این امکان باعث افزایش فضای پا و حجم فضای بار می شود. حجم فضای بار T-Cross بین 385 تا 455 لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب،این حجم به 1281 لیتر افزایش پیدا می کند.

سایر امکانات تی کراس


علیرغم اینکه T-Cross تلاش دارد ارزان‌ترین کراس اوور فولکس‌واگن باشد اما آن را با طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی فعال همچون دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و… خواهیم دید.در تریم های بالاتر این خودرو، فرمان چند منظوره، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی beats، رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های جلوی LED ، صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم ارائه می شد.
advertising