فولکس واگن جتا GLI مدل 2020 رونمایی شد

خودرواخبار

- 97/09/21
فولکس واگن جتا GLI مدل 2020 رونمایی شدفولکس واگن در نمایشگاه خودروی شیکاگو از خودرو مدل پرفورمنس GLI خود در تاریخ هفتم فوریه رونمایی خواهد کرد فولکس واگن جتا 2019که چند وقتی است فروشش شروع شده، استارت خیلی خوبی در بازار نداشته، ولی این مدل بالاخره احتمال دارد به لطف رونمایی از جتا GLI جدید مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.
فولکس واگن جتا GLI مدل 2020 رونمایی شد
چیز زیادی درباره ی جتا GLI نمی دانیم اما فولکس واگن قبلاً گفته خودروی یاد شده سیستم تعلیق میله پیچشی استاندارد را کنار خواهد گذاشت و از تنظیمات مدرن تر چند اتصالی سود خواهد برد. این مدیر فولکس همچنین تأیید کرده بود این خودرو از پیشرانه ی 4 سیلندر 2لیتری توربو استفاده خواهد کرد اما خب اشاره ی زیادی به جزئیات عملکردی جتا GLI نکرده بود

ولی جتا GLI گفته می‌شود از همان پیشرانه گلف GTI استفاده می‌کند. این موتور 220 اسب بخار قدرت و 349نیوتن متر دارد که در مقایسه با موتور 1.4 لیتری توربو با 147اسب بخار قدرت و 249نیوتن متر جتا استاندارد بسیار بهتر است. در حالی که مدل استاندارد با یک گیربکس شش دنده دستی یا هشت دنده اتومات فروخته می‌شود، GLI به احتمال زیاد با یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت دنده دو کلاچه استفاده خواهد کرد.

جتا GLI 2020 همانند نسل پیشین دارای استایل اسپورت تر در کابین و ظاهر خواهد بود بنابراین می توانیم شاهد وجود سپرهای جدید، رکاب های بازنگری شده و جلوپنجره ی لانه زنبوری در این خودرو باشیم. مدیر طراحی فولکس در برزیل نیز گفته این خودرو دارای رینگ های جدید و سقف مشکی خواهد بود.

تغییرات داخل کابین بسیار محدودتر بوده و شامل مواردی مانند پدال‌های آلیاژی، فرمان کف تخت و صندلی‌های اسپرت می‌شود. از دیگر به روزرسانی های داخل کابین می‌توان به تریم و روکش صندلی‌های جدید و نشان‌های GLI در جای جای آن اشاره کرد.
advertising