بررسی پیکاپ گران ترین فولکس واگن آماروک

خودروآفرود

- 97/08/30
بررسی پیکاپ گران ترین فولکس واگن آماروکپیکاپ سایز متوسط آماروک خودروی است که از سال2010 توسط فولکس واگن تولید می شود که به رویارویی با رقیبانی همچون تویوتا و شورولت می پردازد واژه آماروک در میان بومیان آمریکای شمالی به معنای گرگ است. اگر چه پیکاپ ژرمن ها نام خود را از این منطقه جغرافیایی امانت گرفته، اما با تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیران فولکس واگن در ایالات متحده حضور ندارد مدل سال 2017 فولکس واگن آماروک با اندکی تغییرات ظاهری نسبت به مدل سال قبل به مشتریان ارائه می‌گردد.
بررسی پیکاپ گران ترین فولکس واگن آماروک
قوی‌ترین نسخه آماروک از پیشرانه6 سیلندر 3 لیتری TDI با قدرت 221 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتون متری استفاده می‌کرد اما جدیدترین نسخه پرچم‌دار این پیکاپ دارای پیشرانه‌ای با خروجی 255 اسبی و گشتاور 580 نیوتون متری است. بدین ترتیب قدرت و گشتاور آماروک پرچم‌دار به ترتیب 34 اسب بخار و 30 نیوتون متر بهبود یافته است.

فولکس واگن آماروک ابعاد بزرگی داشته و از طولی معادل 5.254 میلیمتر، پهنایی برابر با 1.954 میلیمتر و ارتفاعی معادل 1.834 میلیمتر برخوردار بوده و با توجه به فاصله دو محور عقب و جلویی معادل 3.097 میلیمتر، فضای کافی برای حمل بار و دو کابین سرنشین را فراهم می‌نماید.

از جمله تجهیزات استاندارد این پیکاپ قدرتمند می‌توان به چراغ‌های جلوی بای زنون با دیلایت های LED، میله اسپورت همرنگ بدنه، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن‌های همرنگ بدنه، مه شکن‌های کناری و آینه‌های برقی اشاره کرد. این تجهیزات در نسخه آونچورا به‌صورت استاندارد وجود داشته درحالی‌که در نسخه هایلاین باید مبلغ بیشتری برای آن‌ها پرداخت کرد.

فولکس واگن آماروک خودرویی است با امکانات و تجهیزات بالا و همچنین فضای کافی برای بخش بار و سرنشینان که به جدید‌ترین تکنولوژی‌های موجود در بازار مجهز شده است. اما بزرگترین ایراد این خودرو در بخش قیمت بوده که حتی از وانت‌ بارهای سایز بزرگی مانند دوج رم (Dodge RAM)، جمس سیرا (GMC Sierra) و شورولت سیلورادو (Chevrolet Silverado) نیز بالاتر است.این خودروی جدید با قیمت و بهای پایه‌ی آن 39960 پوند می‌باشد. با این قیمت‌گذاری، آماروک اونچورا رقیب مستقیم مرسدس بنز X کلاس 350d با قیمت پایه‌ی 38350 پوند به شمار می‌رود
advertising