بررسی شورولت کامارو مدل 2018

خودرواسپرت

- 97/08/13
بررسی شورولت کامارو مدل 2018شورلت کامارو جدید زیبا تر از همیشه و البته می توان گفت دارای استایلی کاملا خشن و عضلانی و فیسی کاملا حجومی که مشخص است می آید تا همانند گذشته خود و نام شورلت را اثبات کند.البته همه چیز در یک ظاهر جدید خلاصه نمی شود بلکه باید گفت این خودرو دارای تغیرات اساسی زیادی در سیستم تعلیق و البته بدنه است که منجر به افزایش عملکرد آن از نظر ایرودینامیک می شود.
بررسی شورولت کامارو مدل 2018
شورلت کامارو در فیس جلو به اسپلیتر مجهز شده و در بخش پشتی نیز دارای باله ای بزرگ از جنس فیبر کربن است. ورودی‌های هوای جلوی خودرو نه تنها جذاب هستند بلکه برای خنک کردن و افزایش داون فورس نیز بکار می‌روند البته باعث ایجاد خطرات بالقوه برای عابران پیاده می‌شوند. این را ما نمی‌گوییم بلکه قوانین ایمنی اتحادیه اروپا می‌گویند.

از ظاهر خودرو اگر بگذریم باید اشاره کنیم که این خودرو دارای یک پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار خودرو همان خروجی 650 اسب بخاری و گشتاور 880 نیوتون متری را داشته.مدل های مختلف این خودرو شامل بادی استایل کوپه و کانورتیبل است و هر دو تایپ بدنه و دو تایپ موتور به گیربکس های ۶ سرعته ،۸ سرعته و یا ۱۰ سرعته اتوماتیک می تواند متصل شود.

تمامی این تغییرات باعث شده‌اندتمامی این تغییرات باعث شده‌اند کامارو ZL1 1LE در نوربرگ رینگ حدود 14 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد ZL1 باشد. نیازی به گفتن نیست که این خودرو توانسته هیولاهایی چون فراری 488 GTB، نیسان GT-R و جدیدترین نسل پورشه 911 GT2 RS را شکست دهد

شورولت کامارو مدل ۲۰۱۸ دارای ابعاد به ترتیب طول ۴.۷۸۳ میلیمتر، عرض ۱.۸۹۸ میلیمتر ، ارتفاع ۱.۳۲۱ میلیمتر و فاصله دو محور ۲.۸۱۲ میلیمتر است.رقبای اصلی این خودرو را می توان آلفارومئو ۴C،دوج چلنجر SRT دیمون ، جگوار اف تایپ و نهایتا پورشه ۹۱۱ بعنوان سر سخت ترین دانست.
advertising